AmsterdamBoy Geplaatst: 7 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 december 2005 Ja goed your turn gtaboy107 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gtaboy107 Geplaatst: 10 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 december 2005 Ik denk nog even na. Edit mijn post later. Groeten Gtaboy107. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Loek Geplaatst: 14 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 december 2005 ?.. Waarblijft die post dan 't is alweer 4 dagen geleden he.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AmsterdamBoy Geplaatst: 14 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 december 2005 Stuur hem dan een PM Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AmsterdamBoy Geplaatst: 21 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 21 februari 2006 Omdat dit 2 maanden stil lag doe ik wel een nieuwe. Makkelijke. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thabit Geplaatst: 22 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 22 februari 2006 Amsterdam ArenA denk ik , Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AmsterdamBoy Geplaatst: 22 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 22 februari 2006 Amsterdam ArenA denk ik , Denk ik ook Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thabit Geplaatst: 24 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 24 februari 2006 Klik voor vergroting: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
W3sl3y Geplaatst: 24 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 24 februari 2006 (bewerkt) BV Veendam Stadion Bewerkt: 24 februari 2006 door W3sl3y Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 24 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 24 februari 2006 BV Veendam Stadion Ik weet niet of het de bedoeling is om de clubnaam te noemen, of de naam van het stadion. Als het de bedoeling is om het naam van het stadion te noemen: De Langeleegte Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AmsterdamBoy Geplaatst: 25 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 25 februari 2006 (bewerkt) BV Veendam Stadion Ik weet niet of het de bedoeling is om de clubnaam te noemen, of de naam van het stadion. Als het de bedoeling is om het naam van het stadion te noemen: De Langeleegte Inderdaad daarom had iemand ook dit gezegt Alkmaar Stadion terwijl het De Alkmaarder Hout heet. :S Azer? Ik ga toch ook niet zeggen Ajax Stadion Bewerkt: 25 februari 2006 door AmsterdamBoy Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thabit Geplaatst: 25 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 25 februari 2006 BV Veendam Stadion Ik weet niet of het de bedoeling is om de clubnaam te noemen, of de naam van het stadion. Als het de bedoeling is om het naam van het stadion te noemen: De Langeleegte Right. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Italian Geplaatst: 4 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 4 maart 2006 (bewerkt) Heb toch maar nieuw leven in deze topic geblazen omdat het te lang duurde. Welke Stadion is dit. Bewerkt: 4 maart 2006 door The Italian Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thabit Geplaatst: 5 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 5 maart 2006 Het Philips Stadion? (gewaagde gok) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Italian Geplaatst: 5 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 5 maart 2006 Het Philips Stadion? (gewaagde gok) Nee helemaal fout het was wel een gok Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.