Dfix Geplaatst: 5 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 5 maart 2006 Volgens mij is dat het Barcelona Stadion genaamd Camp Nou. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AmsterdamBoy Geplaatst: 5 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 5 maart 2006 Volgens mij is dat het Barcelona Stadion genaamd Camp Nou. Veel groter Eumz Stadio Olimpico Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Italian Geplaatst: 6 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 6 maart 2006 Allebei fout al ligt Amsterdamboy er niet ver van naast ligt er ongeveer vlakbij Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AmsterdamBoy Geplaatst: 6 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 6 maart 2006 (bewerkt) Stadio Renato dall'Ara van Bologna Bewerkt: 6 maart 2006 door AmsterdamBoy Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jon-asses Geplaatst: 8 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 8 maart 2006 Ik denk het stadion van Rio De Janeiro genaamd: Het Maracaña Stadion. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Italian Geplaatst: 8 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 8 maart 2006 (bewerkt) nee allemaal fout al is die ene laaste van Amsterdamboy het meest vlakbij Bewerkt: 9 maart 2006 door The Italian Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AmsterdamBoy Geplaatst: 9 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 9 maart 2006 (bewerkt) Stadio Artemio Franchi (Firenze) van Fiorentina! Dit is hem 100% !! Bewerkt: 9 maart 2006 door AmsterdamBoy Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Italian Geplaatst: 10 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 10 maart 2006 Stadio Artemio Franchi (Firenze) van Fiorentina!Dit is hem 100% !! Ja eindelijk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AmsterdamBoy Geplaatst: 12 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 12 maart 2006 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Argon Geplaatst: 12 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 12 maart 2006 (bewerkt) Rungnado May Day Stadium @iedereen pm me als het juist is want ik zou het nogis kunnen vergeten dit opnieuw te komen checken Bewerkt: 12 maart 2006 door juuldr Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AmsterdamBoy Geplaatst: 12 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 12 maart 2006 Rungnado May Day Stadium@iedereen pm me als het juist is want ik zou het nogis kunnen vergeten dit opnieuw te komen checken Goed Rungnado May Day Stadium in Pyöngyang Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Argon Geplaatst: 12 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 12 maart 2006 Rungnado May Day Stadium @iedereen pm me als het juist is want ik zou het nogis kunnen vergeten dit opnieuw te komen checken Goed Rungnado May Day Stadium in Pyöngyang Oke dit is de mijne: Pm me als je het hebt geraden en ik niet reageer hier, want ik kom hier nogal weinig in dit sport forum. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Argon Geplaatst: 19 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 19 maart 2006 Ja ik weet het een dubbelpost, maar omdat niemand reageert een tip: - de voetbal ploeg speelt met rood en geel thuis - het statium is in belgie (in een "grotere" stad) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Goliat Geplaatst: 19 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 19 maart 2006 Het Jan Breydel Stadion Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Argon Geplaatst: 20 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 20 maart 2006 En dat is .................. fout Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.