M@rt!n Geplaatst: 4 december 2006 Rapport Geplaatst: 4 december 2006 gokje de kuip? nee helaas Reageren
Preddy Geplaatst: 5 december 2006 Rapport Geplaatst: 5 december 2006 Allianz Arena is mijn gokje Reageren
M@rt!n Geplaatst: 5 december 2006 Rapport Geplaatst: 5 december 2006 Allianz Arena is mijn gokje Sorry, moet je teleurstellen Reageren
M@rt!n Geplaatst: 8 december 2006 Rapport Geplaatst: 8 december 2006 De club kleuren zijn Rood/Wit en het ligt in Europa en er is plaats voor z'on 30.000 toeschouwers. p.s. bij het kiezen van een stadion mag het ook van een andere sport zijn toch? deze is i.i.g van een voetbalclub Reageren
RTS Geplaatst: 8 december 2006 Rapport Geplaatst: 8 december 2006 De club kleuren zijn Rood/Wit en het ligt in Europa en er is plaats voor z'on 30.000 toeschouwers.p.s. bij het kiezen van een stadion mag het ook van een andere sport zijn toch? deze is i.i.g van een voetbalclub Ik zit aan Bayern Munchen te denken Reageren
Thabit Geplaatst: 8 december 2006 Rapport Geplaatst: 8 december 2006 Duitse Olympisch Stadion? Reageren
Gtaboy107 Geplaatst: 8 december 2006 Rapport Geplaatst: 8 december 2006 Jullie allemaal fout! Ik heb het goede antwoord! Lokomotiv Stadion! Reageren
M@rt!n Geplaatst: 9 december 2006 Rapport Geplaatst: 9 december 2006 Jullie allemaal fout! Ik heb het goede antwoord! Lokomotiv Stadion! Dat is helemaal juist. Jij mag de volgende keizen Reageren
Pitbull Geplaatst: 29 december 2006 Rapport Geplaatst: 29 december 2006 *bump* Wanneer ben je van plan een nieuwe te posten?? Het is al meer dan 2 weken geleden dat je niks post. Reageren
NandroDavids Geplaatst: 29 december 2006 Rapport Geplaatst: 29 december 2006 *bump*Wanneer ben je van plan een nieuwe te posten?? Het is al meer dan 2 weken geleden dat je niks post. Ik heb het volgens mij al vaker gezegd, maar blijkbaar is het nog een keer nodig: Als iemand geen nieuwe post is het waarschijnlijk dat hij het topic is vergeten. Ga het topic dan niet lopen bumpen met de vraag of er nog een nieuwe wordt gepost, maar stuur de betreffende persoon even een PM. Vink 'volg bericht' daar even aan, dan weet je helemaal zeker of hij het leest. Wordt er dan nóg geen nieuwe gepost, post er dan zelf even eentje Reageren
Pitbull Geplaatst: 29 december 2006 Rapport Geplaatst: 29 december 2006 *bump*Wanneer ben je van plan een nieuwe te posten?? Het is al meer dan 2 weken geleden dat je niks post. Ik heb het volgens mij al vaker gezegd, maar blijkbaar is het nog een keer nodig: Als iemand geen nieuwe post is het waarschijnlijk dat hij het topic is vergeten. Ga het topic dan niet lopen bumpen met de vraag of er nog een nieuwe wordt gepost, maar stuur de betreffende persoon even een PM. Vink 'volg bericht' daar even aan, dan weet je helemaal zeker of hij het leest. Wordt er dan nóg geen nieuwe gepost, post er dan zelf even eentje Mag ik er dan eentje posten , ik heb al verscheidene berichtjes gestuurd naar hem..... Reageren
NandroDavids Geplaatst: 30 december 2006 Rapport Geplaatst: 30 december 2006 Mag ik er dan eentje posten , ik heb al verscheidene berichtjes gestuurd naar hem..... *bump*Wanneer ben je van plan een nieuwe te posten?? Het is al meer dan 2 weken geleden dat je niks post. Ik heb het volgens mij al vaker gezegd, maar blijkbaar is het nog een keer nodig: Als iemand geen nieuwe post is het waarschijnlijk dat hij het topic is vergeten. Ga het topic dan niet lopen bumpen met de vraag of er nog een nieuwe wordt gepost, maar stuur de betreffende persoon even een PM. Vink 'volg bericht' daar even aan, dan weet je helemaal zeker of hij het leest. Wordt er dan nóg geen nieuwe gepost, post er dan zelf even eentje Dat lijkt me dus wel...ga je gang Pitbull Reageren
Gtaboy107 Geplaatst: 30 december 2006 Rapport Geplaatst: 30 december 2006 Ho maar even Pitbull, ik heb geen enkele PM van jou gehad. Liegen is ook een vak he! Ik vind het niet zo aardig dat je zegt dat je mij PM's hebt gestuurd, terwijl je er geen hebt verstuurd naar mij.... Excusses voor het late, ik had het te druk met andere dingen. Ontopic: Hier het volgende stadion: Success! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.