AmsterdamBoy Geplaatst: 8 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 oktober 2005 (bewerkt) krijgen we nog een tip??? 2Tips zijn genoeg. Robbie ik spam niet IK MOET ANTWOORDEN! Hint 1 : Was erkunnen ongeveer 100.000 mensen zitten daarna stond er nog bij (hint2) Hint 2 : Er kunnen pricies 100.00 mensen zitten dus nu geef ik echt niet meer EDIT: Nja toch wel Hint 3: Het ligt NIET IN EUROPA!! WEER EDIT: En dat Amsterdam Arena:P deek express om jullie te laten foppen 2mensen tot nu toe gefopt. Bewerkt: 8 oktober 2005 door AmsterdamBoy Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RGA Geplaatst: 9 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 oktober 2005 krijgen we nog een tip??? 2Tips zijn genoeg. Robbie ik spam niet IK MOET ANTWOORDEN! Hint 1 : Was erkunnen ongeveer 100.000 mensen zitten daarna stond er nog bij (hint2) Hint 2 : Er kunnen pricies 100.00 mensen zitten dus nu geef ik echt niet meer EDIT: Nja toch wel Hint 3: Het ligt NIET IN EUROPA!! WEER EDIT: En dat Amsterdam Arena:P deek express om jullie te laten foppen 2mensen tot nu toe gefopt. het is wel spam als jij om ieder bericht zegt dat het fout is. wacht gwoon en zeg het maar als het goed is en als het maar nie geraden word geef je een tip. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dudedude Geplaatst: 9 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 oktober 2005 krijgen we nog een tip??? 2Tips zijn genoeg. Robbie ik spam niet IK MOET ANTWOORDEN! Hint 1 : Was erkunnen ongeveer 100.000 mensen zitten daarna stond er nog bij (hint2) Hint 2 : Er kunnen pricies 100.00 mensen zitten dus nu geef ik echt niet meer EDIT: Nja toch wel Hint 3: Het ligt NIET IN EUROPA!! WEER EDIT: En dat Amsterdam Arena:P deek express om jullie te laten foppen 2mensen tot nu toe gefopt. het is wel spam als jij om ieder bericht zegt dat het fout is. wacht gwoon en zeg het maar als het goed is en als het maar nie geraden word geef je een tip. dat is geen spammen hoor de mense die raden moeten tog weten of ze iets fout zeggen of niet, want als de gene die de vraag stelt afwezig is weten ze tog niet wat goed is?en anders gaan ze alles dubbel raden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pitbull Geplaatst: 9 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 oktober 2005 weet je wat? We gaan stoppen met ruziemaken en verder zoeken naar dat moeilijke stadion.Ok? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AmsterdamBoy Geplaatst: 9 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 oktober 2005 ok iemand antwoord als je hint wilt krijg je het Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pitbull Geplaatst: 10 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 oktober 2005 ok iemand antwoord als je hint wilt krijg je het wanneer krijgen we die hint? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AmsterdamBoy Geplaatst: 10 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 oktober 2005 Hint 5 Het stadion ligt ergens in AZIE Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pitbull Geplaatst: 12 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 oktober 2005 niemand weet het, moest je nu zonodig een heel moeilijk stadion kiezen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AmsterdamBoy Geplaatst: 12 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 oktober 2005 Laaste Hint : Het ligt in Iran... nu is het wel makkelijk.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 12 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 oktober 2005 Azadi-stadion? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AmsterdamBoy Geplaatst: 12 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 oktober 2005 (bewerkt) EINDELIJK!!!!!!!! hehe... Ga maar NadroDavids duurde wel 4 dagen,. Bewerkt: 13 oktober 2005 door AmsterdamBoy Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 12 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 oktober 2005 OK, volgende is volgens mij wel ietsje bekender: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AmsterdamBoy Geplaatst: 12 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 oktober 2005 Draqao van FC Porto? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 12 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 oktober 2005 (bewerkt) Nee, niet goed. Bewerkt: 12 oktober 2005 door NandroDavids Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AmsterdamBoy Geplaatst: 13 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 oktober 2005 (bewerkt) lekker makkelijk... (moeilijk) Hint/Tip? thnx PS:NVM kheb antwoord al Stadion:Arena AufSchalke Stad:Gelsenkirchen Club:Schalke 04 Toeschouwers:61 027 Gebouwd in:2001 Bewerkt: 13 oktober 2005 door AmsterdamBoy Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.