Jump to content

jumps over daken..


jimmy1990

Recommended Posts

Welkom op het Forum!

Er is een politie helikopter vlakbij dat gebouw met de lift.

Pak de ene politie helikopter, en ga dan over de 'jumps'.

Zo is het veel makkelijker.

Voor de duidelijkheid:

De politie helikopter kan je achter de ingang van de gebouw met de lift vinden. Daar zie je een trappetje en daar moet je op.

Succes! :)

Bewerkt: door Gangsta
Link to comment
Delen op andere websites

Welkom op het Forum!

Er is een politie helikopter vlakbij dat gebouw met de lift.

Pak de ene politie helikopter, en ga dan over de 'jumps'.

Zo is het veel makkelijker.

Voor de duidelijkheid:

De politie helikopter kan je achter de ingang van de gebouw met de lift vinden. Daar zie je een trappetje en daar moet je op.

Succes! :)

tnx man _O__O_

Link to comment
Delen op andere websites

En op dat gebouw bij die punt van het heliplatform zie je een raam.

Spring daar maar in en je ziet een Paas Ei

Dit schoot mij tebinnen...

allejezus is je sig niet iets te groot? :puh:

hier kan je warn voor krijgen zou maar snel wegdoen!

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
  • 1 maand later...
hoe doe je die mssie met dat jumpen over de daken dat lukt me telkens niet kan iemand mij daarbij helpen..?

alvast bedankt schater.gif

ps. dat is die als je die filmstudio hebt gekocht

Zoals je ziet gaat dit over een missie van de filmstudio, om precies te zijn G-Spotlight. Jij hebt het over de missie 'The Chase' die je krijgt van Ricardo Diaz. Wil je de volgende keer dus iets beter opletten voordat je post? ;)

NandroDavids

Link to comment
Delen op andere websites

hoe doe je die mssie met dat jumpen over de daken dat lukt me telkens niet kan iemand mij daarbij helpen..?

alvast bedankt :schater:

ps. dat is die als je die filmstudio hebt gekocht

Heel vaak wordt er geadviseerd om een helikopter te nemen, voor de missie is dit wel handig, maar later niet omdat er in de missie 3 Unieke Stunts zitten die voor de 100% gehaald moeten worden, de eerste is onmisbaar, die krijg je al als je voor de eerst keer het raam uitspringt, de tweede halen heel veel al niet omdat het ongeveer 10 à 15 sprongen later is, maar de laatste haalt niemand met een helikopter omdat het de laatste of één op na laatste sprong is. Mijn advies is dus, gebruik een Sanchez, deze heeft een snellere optrekkingskracht wat hem veel beter maakt dan de PCJ-600 voor deze missie. Je hebt de unieke stunten dan ook nog erbij, schelen die je niks of wil je het spel niet op 100% krijgen, dan is het inderdaad om óf de Police Maverick bij het politiebureau, óf de Maverick bij Hyman Condo te pakken en overal gewoon door de coronas heen te vliegen.

...
Hij heeft het over G-spotlight, jumpen over daken is in zowel The Case als G-spotlight van toepassing, alleen is het ene springen met je voeten en de andere met de motor Bewerkt: door Baffie
Link to comment
Delen op andere websites

...
Hij heeft het over G-spotlight, jumpen over daken is in zowel The Case als G-spotlight van toepassing, alleen is het ene springen met je voeten en de andere met de motor

Ik bedoelde de post boven mij. Crazy Ceezy had het over een scooter aan het eind van de daken en dat je iemand moet achtervolgen: 'The Chase'. Ik probeerde Crazy Ceezy duidelijk te maken dat dit topic over 'G-Spotlight' ging. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...