dudedude Geplaatst: 2 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2005 ik heb ff een vraag over Need for Speed hot pursuit 2 want ik had hem gekkocht want hij was tog maar 5 euro. toen ik hem had geinstalleerd toen startte ik hem op en toen sloot ie meteen weer af en dan staat er 'could not start graphics mode for unknown reason' waarom kan ie graphics mode nou weer niet opstarten wat moet er tegen doen??? Reageren
NickDrake Geplaatst: 2 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2005 'could not start graphics mode for unknown reason' ligt misschien aan je graphics kaart... heb je de benodigde systeem specs. al vergeleken met jou pc zijn specs. Reageren
dudedude Geplaatst: 2 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 2 oktober 2005 'could not start graphics mode for unknown reason' ligt misschien aan je graphics kaart... heb je de benodigde systeem specs. al vergeleken met jou pc zijn specs. ja ik had gechecked ik heb iets meer dan de benodigde specs misschien moest ik iets duidelijker zijn: toen ik hem installeerde kon ik hem ff spelen en terwijl ik speelde sloot ie zomaar af en toen startte ik hem op en toen stond er 'could not .......blablba...........' , en toen installeerde ik hem opnnieuw en toen er weer 'could not start .....blabla Reageren
Roxx0rz Geplaatst: 2 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2005 misschien heb je iets veranderd in je save file.. gooi de save-files eens weg, en installeer hem opnieuw Reageren
dudedude Geplaatst: 2 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 2 oktober 2005 misschien heb je iets veranderd in je save file.. gooi de save-files eens weg, en installeer hem opnieuw ik had in me save files wel 16 bit gedaan want hij ging nogal sloom maar ik had ook me savefiles ge-uninstalleerd maar het werkt nog niet Reageren
Roxx0rz Geplaatst: 2 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2005 raar, pobeer eens een patch ofzo te downloaden.. van eagames Reageren
dudedude Geplaatst: 2 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 2 oktober 2005 raar, pobeer eens een patch ofzo te downloaden.. van eagames ok ik had een patch gedownload maar nu krijg ik weer een domme error als ik die patch wil installeren want dan staat er 'old file not found' Reageren
Gangsta Geplaatst: 2 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2005 heb je em illegaal? Hij zegt helemaal boven dat hij het heeft gekocht. Reageren
Roxx0rz Geplaatst: 3 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2005 'could not start graphics mode for unknown reason' ligt misschien aan je graphics kaart... heb je de benodigde systeem specs. al vergeleken met jou pc zijn specs. ja ik had gechecked ik heb iets meer dan de benodigde specs misschien moest ik iets duidelijker zijn: toen ik hem installeerde kon ik hem ff spelen en terwijl ik speelde sloot ie zomaar af en toen startte ik hem op en toen stond er 'could not .......blablba...........' , en toen installeerde ik hem opnnieuw en toen er weer 'could not start .....blabla hij zegt ik heb minimaal de benodigde eisen. ik heb anders geen idee wat het kan zijn Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.