Froop Geplaatst: 2 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 oktober 2005 Het resultaat is niet zo mooi omdat ik het snel deed, maar jullie doen het vast beter. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 2 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 oktober 2005 Deze tut staat ook op Gamerenders, degene die de tut heeft gemaakt heet UV Soaked.. Heb je de rechten van hem voor de tut na te maken? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froop Geplaatst: 2 oktober 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 oktober 2005 Ja die heb ik. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 2 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 oktober 2005 Kan je dan eens een screen maken waar hij dat heeft gezegt? Dat klaart natuurlijk altijd iets op. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Levi. Geplaatst: 2 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 oktober 2005 Zie de orginele tutorial. Klik. Deze tutorial komt niet in het Adobe Tutorial List, omdat haast de hele signature met de zelfde vormen is gewerkt. Had het even een andere style gegeven. Verder blijft dit topic gewoon staan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froop Geplaatst: 2 oktober 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 oktober 2005 (bewerkt) Ik heb dus mijn inbox leeggemaakt. Ik stuur hem nog een pm. Edit: Anders verwijder hem maar Levi. Verwijs ze maar door naar die tut. Bewerkt: 2 oktober 2005 door Froop Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Levi. Geplaatst: 2 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 oktober 2005 Edit: Anders verwijder hem maar Levi.Verwijs ze maar door naar die tut. Ik laat hem gewoon staan, zodat ze gewoon de tut kunnen proberen te volgen. Vragen en uitkomsten laten zien, kan altijd. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
~> GizmO <~ Geplaatst: 5 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 oktober 2005 mijn resultaat dat rondje maken lukte niet ... snapte neit wat dat allemaal was ... heb NL versie Greetz GizmO Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Sharingan Geplaatst: 6 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 oktober 2005 KUTGW Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.