liltuner Geplaatst: 25 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 juli 2004 he ik heb een nieuwe reflectie gevonden in deze screenshot zoals jullie zien,kan je als je in dit raam kijkt,de overkant zien dan kan je de huizen zien! wat vinden jullie daarvan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 25 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 juli 2004 :rolleyes: :rolleyes: , werkelijk magistraal gedaan!!!!! Thanxs voor de sreenshot!!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 25 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 juli 2004 :rolleyes: :rolleyes: , werkelijk magistraal gedaan!!!!!Thanxs voor de sreenshot!!! wat bedoel je met thanks? Die screenshots staan allang op GTAgames.nl Goed gevonden liltuner! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 26 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 juli 2004 :angry: :angry: Never Mind IK bedoelde alleen maar ...... :angry: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
liltuner Geplaatst: 26 juli 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 juli 2004 tja ik zal nog meer dingen uitzoeken in de screens ok? en ff offtopic:waarom doet mijn avatar het niet? en mijn plaatje? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 26 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 juli 2004 offtopic: :ph34r: ja hoe moet dat met je Avatar kan ik dat ook doen please tell me enne 1@ugustus ik duim ervoor Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
8-Ball Geplaatst: 26 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 juli 2004 offtopic: :ph34r: ja hoe moet dat met je Avatar kan ik dat ook doen please tell me enne 1@ugustus ik duim ervoor het kan via controle paneel! links staat avater instellingen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
liltuner Geplaatst: 27 juli 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 juli 2004 dankje wel 8ball! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.