jimi Geplaatst: 2 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2005 Ik heb zojuist 3 nieuwe auto's in San Andreas gezet. Ik wou gaan spelen maar dan zegt hij dat er een fout is (winxp: niet verzenden)! Gelukkig, dacht ik omdat ik van de 3 auto's een backup had gemaakt. Maar de backup's werken ook niet meer! Weet iemand wat ik moet doen? Reageren
Flame^ Geplaatst: 2 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2005 Heb je wel "Rebuild Archive" gedaan? Anders kan je je vraag ook altijd hier zetten, daar zullen vast wel meer mensen een antwoord hebben op jou vraag . PS: Moved to hardware Reageren
Le MrG Geplaatst: 2 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2005 (bewerkt) Net zoals Big Smoke zegt moet je eerst op Rebuild Archive En je moet ook de getallen in Vehichles.iets,Handling.cfg en Default.IDE of IDI terugzetten Bewerkt: 2 oktober 2005 door TheRing Reageren
jimi Geplaatst: 2 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 2 oktober 2005 heb ook rebuild gedaan Reageren
Kraay Geplaatst: 2 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2005 Installeer SA opnieuw . En misschien dan nog een keer proberen de auto's in sa te zetten . Reageren
jimi Geplaatst: 4 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 4 oktober 2005 san andreas terug geiinstaleerd maar ik had gta n00bmode ook geinstaleerd? kan dat kwaad?? Reageren
Gunslinger Geplaatst: 4 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2005 Als je 2 mods in GTA SA zet, dus ook auto's, heb je kans op een vastloper. Het hoeft niet per se de oorzaak te zijn, maar het zou goed kunnen. Probeer eens die auto's in SA te droppen zonder de n00bmod... Dan zie je of de n00bmod de oorzaak was. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.