makkink Geplaatst: 2 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2005 (bewerkt) jow ik kan de eerste missie van zero maar niet halen wie helpt me alvast bedankt want de tijd gaat de hele tijd om Bewerkt: 2 oktober 2005 door makkink Reageren
Flame^ Geplaatst: 2 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2005 ik kan de eerste missie van zero maar niet halen Geef is een betere beschrijving van wat er niet lukt? Anders kunnen we je moeilijk helpen. Mocht je SA voor de PC hebben kan je je savefile uploaden via Rapidshare en het in het Save Game Aanvraag topic zetten . Sorry, dat was ik vergeten :$ . Als je cheat kan je ook deze cheat gebruiken: Blaas alle auto's op die dicht bij zijn R2, L2, R1, L1, L2, R2, Square, Triangle, Circle, Triangle, L2, L1 Doe deze cheat de hele missie lang en uiteindelijk haal je de missie Gewoon blijven proberen dan lukt het uiteindelijk wel . PS: Zeg in het vervolg er ook even bij als je het voor de PC/PS2/Xbox hebt. Dit is handiger voor ons om je te helpen. Reageren
makkink Geplaatst: 2 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 2 oktober 2005 (bewerkt) ik heb gtasa op de ps2 Bewerkt: 2 oktober 2005 door makkink Reageren
Wesley Geplaatst: 2 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2005 (bewerkt) die eerste missies vond ik ook al zo iritant . die 2e en 3e missies zijn ook al zo moeilijk . je moet gewoon bij de eerste missie alle RC vliegtuigjes neer schieten , maar je moet ook goed op je radar kijken . als je niet op je radar kijkt is er een kans dat je die missie nooit haald , die vliegtuigjes kunnen van alle kanten komen!!!! ----------------------------------------------- Sorry Big Smoke , ik heb jou bericht niet goed gelezen met die Cheat code Bewerkt: 2 oktober 2005 door wesley_GTA Reageren
P-Jamma Geplaatst: 2 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2005 Big Smoke heeft je al goede Tips gegeven, en een cheat... Alleen als je zonder Cheats speelt, op de PS2 wordt het een zeer moeilijke missie, In ieder geval ook nog een goede tip is deze: Speel de missie altijd bij daglicht, want s'avonds kun je de vliegtuigjes niet zien aankomen... Je hoeft je niet druk te maken als er een 'Transmitter" kapot gaat, als je er in ieder geval maar 1 over houdt! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.