Juice Geplaatst: 2 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 oktober 2005 ik heb de sunshine autos gekocht en ik moet een mr.whoopee hebben zoon ijskraam wagentje. maar ik kan nergens een mr.whoopee vinden en ik heb geen zin om die ice factory te kopen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gangsta Geplaatst: 2 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 oktober 2005 (bewerkt) Helaas moet je het dan wel doen. Ik denk dat je nergens de Mr. Whoopie kan halen, met een cheat, of ergens anders. Je moet gewoon de Ice Factory kopen. Edit: Je moet eerst de missie halen. Bewerkt: 2 oktober 2005 door Gangsta Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jeffkuh91 Geplaatst: 2 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 oktober 2005 Helaas moet je het dan wel doen.Ik denk dat je nergens de Mr. Whoopie kan halen, met een cheat, of ergens anders. Je moet gewoon de Ice Factory kopen. Edit: Je moet eerst de missie halen. is t niet zo dat je elke keer de mr whoopee kan pakke ? nadat je factory heb gekocht natuurlijk ??? volges mij staat de auto dr dan meteen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gangsta Geplaatst: 2 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 oktober 2005 Klopt, maar als je erin stapt, moet je die missie doen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 2 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 oktober 2005 Je kunt die missie volgens mij ook wel afbreken, met Capslock of zoiets en dan kun je hem gewoon naar Sunshine Auto's brengen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Juice Geplaatst: 2 oktober 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 oktober 2005 Je kunt die missie volgens mij ook wel afbreken, met Capslock of zoiets en dan kun je hem gewoon naar Sunshine Auto's brengen. ja maar ik heb geen zin om die ice cream factory te kope. :$ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 2 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 oktober 2005 Geen zin of niet genoeg geld? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Juice Geplaatst: 2 oktober 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 oktober 2005 Geen zin of niet genoeg geld? geen zin ik heb 26000. maar ik vin hem dr zo stom uitzien Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gangsta Geplaatst: 2 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 oktober 2005 Dan kan je ook niet Sunshine auto's compleet maken. Er is geen code, of een plaats waar je hem kan vinden. NandroDavids had gelijk. Je kan de missie afbreken en zo brengen. Als je geen zin hebt, dan kan het ook niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Juice Geplaatst: 2 oktober 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 oktober 2005 Dan kan je ook niet Sunshine auto's compleet maken.Er is geen code, of een plaats waar je hem kan vinden. NandroDavids had gelijk. Je kan de missie afbreken en zo brengen. Als je geen zin hebt, dan kan het ook niet. NOU,oke dan, bedankt! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Juice Geplaatst: 2 oktober 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 oktober 2005 bij ice cream factory moet je die ijsjes verkopen hoeveel deals moet je eigenlijk gemaakt hebben als je die missie wilt halen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mark B. Geplaatst: 3 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 oktober 2005 Volgens mij 50 deals. Maar ik weet niet of die allemaal achter elkaar moeten gemaakt worden of dat je het in stukken mag verdelen.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
need my speed Geplaatst: 3 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 oktober 2005 Achter elkaar, en per 4 ijsjes krijg je een ster er bij geloof ik, anders is het per 2. :'D Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mark B. Geplaatst: 3 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 oktober 2005 Per 4 ijsjes krijg je een sterretje, het beste kun je dan even rondrijden tot het sterretje weg is en dan weer vier ijsjes verkopen. Je kunt het best ''ijsjes gaan'' verkopen in het zuiden van het 2e Eiland dus bij de haven. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 3 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 oktober 2005 Je kunt het best ''ijsjes gaan'' verkopen in het zuiden van het 2e Eiland dus bij de haven. Ik verkocht ze altijd bij Ocean Beach. Bij het strand op het eerste eiland. En ook bij de vuurtoren. En het werkte heel goed daar. Ik haalde de missie altijd daar. BTW° Verplaats naar Vice City General. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.