Cpt.Pinguin Geplaatst: 2 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2005 (bewerkt) zo ja, in welke winkel? edit: in nederland he Bewerkt: 2 oktober 2005 door Cpt.Pinguin
P-Jamma Geplaatst: 2 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2005 De PSP is zeker wel te koop! Voor meer informatie kun je het beste naar de officiele site gaan... maar volgens mij kun je de PSP verkrijgen in speelgoed en electronia zaken
DunaX Geplaatst: 2 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2005 De PSP kan je gewoon bij Bart Smit of Intertoys kopen hoor
Giorgo Geplaatst: 2 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2005 Off je besteld hem gewoon via internet dan brengen ze hem aan je deur.
Gunslinger Geplaatst: 2 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2005 (bewerkt) Voor een Value Pack betaal je in Nederland 250 euro. Daar krijg je dan alles bij om te kunnen gamen: De PSP Value Pack wordt geleverd met opbergetui, schoonmaakdoekje, een Memory Stick Duo van 32 MB, een accu en lader, een hoofdtelefoon met ingebouwde afstandsbediening, een polsbandje en een demo UMD-disk. Bewerkt: 2 oktober 2005 door Gunslinger
P-Jamma Geplaatst: 2 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2005 De PSP kan je gewoon bij Bart Smit of Intertoys kopen hoor Misschien bedoel ik met Speelgoedzaken onder andere: De Bart Smit & Intertoys? Maar zoals Gunslinger al zei, je kunt het beste het Value Pack kopen.... Je bent dan veel goedkoper uit, en je hebt ook meteen accesoires die je niet los kunt verkrijgen, dus dat is een zeer goede aankoop/tip
Mark B. Geplaatst: 3 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2005 Maar zoals Gunslinger al zei, je kunt het beste het Value Pack kopen.... Je bent dan veel goedkoper uit, en je hebt ook meteen accesoires die je niet los kunt verkrijgen, dus dat is een zeer goede aankoop/tip Volgens mij kun je alleen maar het Value Pack kopen
W3sl3y Geplaatst: 3 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2005 We hoefen toch niet allemaal te gaan herhalen dat hij al te koop is. Na 1 post is het toch genoeg. Hij heeft antwoord op zijn vraag. Klaar, laat dit lekker rusten en doe er niks mee want anders ga je toch alleen maar offtopic.
ThOmAsZ Geplaatst: 3 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2005 Voor een Value Pack betaal je in Nederland 250 euro. Daar krijg je dan alles bij om te kunnen gamen: Behalve een Game
blackpearl11 Geplaatst: 3 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2005 hij is inderdaad allang te koop 250...en niet eens een game! najah ik koop hem gewoon met me verjaardag met GTA:LCS,Midnight Club 3:DUB Edition
Cpt.Pinguin Geplaatst: 3 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 3 oktober 2005 kinderen in me klas zegge dat je ook telkes zwarte vlekke in het beeld krijgt en dooie pixels, klopt dat?
P-Jamma Geplaatst: 3 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2005 kinderen in me klas zegge dat je ook telkes zwarte vlekke in het beeld krijgt en dooie pixels, klopt dat? Jah er zijn klachten binnengekomen over Pixels die uitvallen of zwart worden... Alleen is dit probleem volgens mij alweer verholpen
ThOmAsZ Geplaatst: 3 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2005 Je kan hem gewoon terug sturen met dode pixels.
Insane Geplaatst: 3 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2005 Je kan hem gewoon terug sturen met dode pixels. je kan hem niet terugsturen, je moet terug naar de winkel waar je hem gekocht heb, en zij zijn je verplicht om dat ding terug te nemen en je een nieuwe of je geld terug te geven
ThOmAsZ Geplaatst: 4 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2005 Ja ok, maar dan kan die winkeleigenaar dat opsturen
Recommended Posts