Jump to content

is de psp al te koop?


Cpt.Pinguin

Recommended Posts

De PSP is zeker wel te koop! ;)

Voor meer informatie kun je het beste naar de officiele site gaan...

maar volgens mij kun je de PSP verkrijgen in speelgoed en electronia zaken :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Voor een Value Pack betaal je in Nederland 250 euro. Daar krijg je dan alles bij om te kunnen gamen:

De PSP Value Pack wordt geleverd met opbergetui, schoonmaakdoekje, een Memory Stick Duo van 32 MB, een accu en lader, een hoofdtelefoon met ingebouwde afstandsbediening, een polsbandje en een demo UMD-disk.
Bewerkt: door Gunslinger
Link to comment
Delen op andere websites

De PSP kan je gewoon bij Bart Smit of Intertoys kopen hoor :sst:

Misschien bedoel ik met Speelgoedzaken onder andere: De Bart Smit & Intertoys? ;)

Maar zoals Gunslinger al zei, je kunt het beste het Value Pack kopen.... Je bent dan veel goedkoper uit, en je hebt ook meteen accesoires die je niet los kunt verkrijgen, dus dat is een zeer goede aankoop/tip ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Maar zoals Gunslinger al zei, je kunt het beste het Value Pack kopen.... Je bent dan veel goedkoper uit, en je hebt ook meteen accesoires die je niet los kunt verkrijgen, dus dat is een zeer goede aankoop/tip ;)

Volgens mij kun je alleen maar het Value Pack kopen ;)

Link to comment
Delen op andere websites

We hoefen toch niet allemaal te gaan herhalen dat hij al te koop is.

Na 1 post is het toch genoeg.

Hij heeft antwoord op zijn vraag.

Klaar, laat dit lekker rusten en doe er niks mee want anders ga je toch alleen maar offtopic.

Link to comment
Delen op andere websites

kinderen in me klas zegge dat je ook telkes zwarte vlekke in het beeld krijgt en dooie pixels, klopt dat?

Jah er zijn klachten binnengekomen over Pixels die uitvallen of zwart worden...

Alleen is dit probleem volgens mij alweer verholpen :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan hem gewoon terug sturen met dode pixels.

je kan hem niet terugsturen, je moet terug naar de winkel waar je hem gekocht heb, en zij zijn je verplicht om dat ding terug te nemen en je een nieuwe of je geld terug te geven :t

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...