arnie Geplaatst: 4 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2005 (bewerkt) Heb je niet gelezen wat w3sl3y schreef We hoefen toch niet allemaal te gaan herhalen dat hij al te koop is.Na 1 post is het toch genoeg. Hij heeft antwoord op zijn vraag. Klaar, laat dit lekker rusten en doe er niks mee want anders ga je toch alleen maar offtopic. Ja, er zijn soms dooie pixels, dan ga je toch terug naar de winkel en ruil je hem in. Nu heb je een antwoord op alle vragen, laat dit topic nu alsjeblief rusten anders ga je offtopic. Bewerkt: 4 oktober 2005 door arnie
ThOmAsZ Geplaatst: 4 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2005 Heb je niet gelezen wat w3sl3y schreefQUOTE We hoefen toch niet allemaal te gaan herhalen dat hij al te koop is. Na 1 post is het toch genoeg. Hij heeft antwoord op zijn vraag. Klaar, laat dit lekker rusten en doe er niks mee want anders ga je toch alleen maar offtopic. Ja, er zijn soms dooie pixels, dan ga je toch terug naar de winkel en ruil je hem in. Nu heb je een antwoord op alle vragen, laat dit topic nu alsjeblief rusten anders ga je offtopic. Je herhaalt nu zelf ook dingen, waar maak je je druk over.
Wesley Geplaatst: 5 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2005 Heb je niet gelezen wat w3sl3y schreefQUOTE We hoefen toch niet allemaal te gaan herhalen dat hij al te koop is. Na 1 post is het toch genoeg. Hij heeft antwoord op zijn vraag. Klaar, laat dit lekker rusten en doe er niks mee want anders ga je toch alleen maar offtopic. Ja, er zijn soms dooie pixels, dan ga je toch terug naar de winkel en ruil je hem in. Nu heb je een antwoord op alle vragen, laat dit topic nu alsjeblief rusten anders ga je offtopic. Je herhaalt nu zelf ook dingen, waar maak je je druk over. er is nu wel genoeg info!!! owja , De PSP heb ik al . het is wel een mooi ding!
Gta:LCS Geplaatst: 6 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2005 Zal moeilijk worden nog 1 te vinden! Bijna overal uitverkocht Helaas is het wel Kut als je dode of luie Pixels heb maja ik niet Slotje AUB
Cpt.Pinguin Geplaatst: 6 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 6 oktober 2005 (bewerkt) Zal moeilijk worden nog 1 te vinden!Bijna overal uitverkocht Helaas is het wel Kut als je dode of luie Pixels heb maja ik niet Slotje AUB om slotjes mag je niet vragen, ( denk het wle tenminste dat het niet mag ), ma ik weet genoeg, topic mag rusten Bewerkt: 6 oktober 2005 door Cpt.Pinguin
Johan O. Geplaatst: 6 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2005 Zal moeilijk worden nog 1 te vinden!Bijna overal uitverkocht Helaas is het wel Kut als je dode of luie Pixels heb maja ik niet Slotje AUB om slotjes mag je niet vragen, ( denk het wle tenminste dat het niet mag ), ma ik weet genoeg, topic mag rusten Slotjes mag je vragen als jij het topic ook gestart hebt niet als je een of andere voorbijganger bent
Recommended Posts