Smeets Geplaatst: 2 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2005 ik wist niet waar ik et moest plaatsen dus hebt hier maar gedaan!! ik heb een avater op mun pc staan die ik op dit forum wil gebruiken!! maar ik kan em niet uploaden want hij's meer dan 15Kb is er niet een andere manier om hem te uploade? via een link ofzow want hij staat al gehost door imageshack!! P.S. dit is em>>>> Reageren
Jowx Geplaatst: 2 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2005 (bewerkt) Je kan het beter hier (klik) plaatsen. Uploaden via sites gaat helaas niet meer, dus je kan hem niet gebruiken. Zie de mededelingen: Vanaf nu worden alle avatars via GTAgames ge-upload. Dat betekent dat het niet meer mogelijk is avatars via een link in te voeren, maar het betekent dus ook geen gedonder meer met upload-sites bij je eigengemaakte avatars!Je avatar kun je aanpassen via je controle-paneel > Avatar instellingen, of door op deze link te klikken. Avatars mogen, zoals vanouds, niet boven de 64 x 64 pixels en 15 kB uitkomen. Bewerkt: 3 oktober 2005 door jowx Reageren
Giorgo Geplaatst: 2 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2005 (bewerkt) En hij is 228 kb dat is wat overdreven hoor als hij 20 kb was kon je hem nog wat aanpassen maar 228 is gewoon te veel. Bewerkt: 2 oktober 2005 door Giorgo Reageren
Synchro Geplaatst: 2 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2005 (bewerkt) Ja kan het beter *reclame*Uploaden via sites gaat helaas niet meer, dus je kan hem niet gebruiken. Zie de mededelingen: Vanaf nu worden alle avatars via GTAgames ge-upload. Dat betekent dat het niet meer mogelijk is avatars via een link in te voeren, maar het betekent dus ook geen gedonder meer met upload-sites bij je eigengemaakte avatars!Je avatar kun je aanpassen via je controle-paneel > Avatar instellingen, of door op deze link te klikken. Avatars mogen, zoals vanouds, niet boven de 64 x 64 pixels en 15 kB uitkomen. Jowx doe je link in je post weg , dat is RECLAME. Des strengen verboden hier.. Bewerkt: 3 oktober 2005 door Synchro Reageren
Gino Geplaatst: 3 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2005 Ik denk dat je gewoon een nieuwe moet maken .. Dit kan met Microsoft GIF Animator en Imageready bij imageready zit ook photoshop en zo maken de meeste hier hun signaturé's Maar voor photoshop en imageready heb je een trial van 30 dagen die je kan gebruiken is die voorbij moet je het product kopen voor ong. 800 euro.. Het beste is gewoon om gif animator te gebruiken dat is freeware .. Reageren
Jowx Geplaatst: 3 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2005 Jowx doe je link in je post weg , dat is RECLAME.Des strengen verboden hier.. Sorry :$ Ik zat op 2 fora tegenlijk en ik had op dat andere forum een link gekopieert btw, erg slim dat je die link dan ook quote Hij is nu verbetert. Nogmaals sorry. Reageren
Synchro Geplaatst: 3 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2005 Jowx doe je link in je post weg , dat is RECLAME.Des strengen verboden hier.. Sorry :$ Ik zat op 2 fora tegenlijk en ik had op dat andere forum een link gekopieert btw, erg slim dat je die link dan ook quote Hij is nu verbetert. Nogmaals sorry. Mijn ook de exuces... Ook Sorry voor dat , niet aan gedacht.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.