Mazzeltje Geplaatst: 2 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2005 Elke week post ik hier een film. En dan geven jullie je mening over deze film. Je verteld er bijvoorbeeld bij waar je deze film hebt gezien. En wat je dus van deze film vind. Daarnaast geef je ook een eindcijfer voor die Film. Deze week begin ik met de Film ''The Day After Tomorrow''. Informatie: Wanneer blijkt dat de opwarming van de aarde een begin kan zijn van een nieuwe ijstijd, verwoesten inmiddels tornado's Los Angeles, overspoelt een vloedgolf New York City en raakt het gehele noordelijke halfrond bevroren. Klimatoloog Jack Hall (Dennis Quaid-The Alamo, The Rookie, Traffic), zijn zoon Sam (Jake Gyllenhaal-Moonlight Mile, Donnie Darko) en een aantal overlevenden, moeten zich uit de gigantische storm zien te redden en proberen in leven te blijven terwijl ze vechten tegen een vijand die sterker en meedogenlozer is dan ze ooit ontmoet hebben: Moeder Natuur! Bron- Videoland.nl Mijn Mening: Ik heb deze film voor het eerst in mijn eigen kamer gezien. Mijn kamerraad had hem op DVD en toen heb ik hem bij mij thuis gekeken. Op het eerste gezicht vond ik dit al een mooie film aangezien ik erg veel van Natuurfilms houd. Vooral als het over rampen gaan. Bijvoorbeeld: Twister, The Day After Tomorrow, Perfect Storm enz. Toen ik de film ging kijken vond ik de sfeer erg leuk. Het begon namelijk met een paar kleine afwijkingen op aarde. En de storm werd maar steeds groter. Hoe de personen met elkaar omgaan vond ik erg leuk. Vooral de relatie tussen Laura en Sam vond ik ook erg leuk. Mooie Special Effects en de Vloedgolf bv is ook erg mooi. Hele mooie film en ik wil hem graag nog een keer weer zien. Als Cijfer krijgt hij een: 8,3 Reageren
Johan O. Geplaatst: 2 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2005 (bewerkt) ik wil hem heel graag zien, hij lijkt me heel mooi ik geef hem nu een 8,2 P.S. eey mazzeltje we zijn helemaal alleen op het forum Bewerkt: 2 oktober 2005 door Low-Co Reageren
Jorge_F Geplaatst: 3 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2005 Leuk topic mazzeltje . The Day After Tomorrow heb ik zelf. Het is echt een geweldige film. Het bevat mooie special effects, goede verhaallijn en het camerawerk is top. Alleen het 2e gedeelte van de film vind ik zelf nogal saai, daar mocht van mij toch wat meer actie in. Maar dat zal wel aan mij liggen aangezien ik heel veel van actie hou . The Day After Tomorrow: 8.7! PS. als je deze film leuk vind vind je vast en zeker de film Tsunami (Wave Of Destruction) vast ook leuk. Het is één van de eerste goede Duitse actiefilms en echt een aanrader! Reageren
bigG Geplaatst: 3 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2005 (bewerkt) Ik heb hem gezien en hij is de moeite waard, ik geef hem een 8,9 vanwege dezelfde pluspunten als Jorge_F. Bewerkt: 3 oktober 2005 door marty Reageren
blackpearl11 Geplaatst: 3 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2005 ik heb hem ook gezien en het is een erg leuke film ik geef hem een : 8,8 Reageren
MarcN Geplaatst: 3 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2005 De film heb ik al een paar maand in huis. Vind de effect's gewoon super. Ik geef hem een 8. Er is ook een nieuwe soort film, The Wave of Destruction heet die. Lijkt er wel een beetje op. Reageren
gangster28 Geplaatst: 3 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2005 (bewerkt) heb hem een keer gezien. goed verhaal en mooie effecten. 8/10 Bewerkt: 3 oktober 2005 door gangster28 Reageren
Wesley Geplaatst: 3 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2005 ik vind het een schiterende film. ik heb hem al meer dan 5 keer gezien . mijn cijfer: 9/10 ---------------------------------- Ik zou zoiets nooit willen meemaken!! Reageren
-Richard- Geplaatst: 3 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2005 The Day After Tomorrow is een geweldige film. Ik heb hem eerst in de biosscoop gezien en nu heb ik hem op dvd. Meestal heb je in een film die over een ramp gaat. Bijv, Twister, alleen een tornado. Of bij een overstroming, alleen de vloedgolf. En in deze film zijn het al deze dingen samen. Echt heel mooi gemaakt, ik heb de film dan ook al meerdere keren gezien, en weet zeker dat ik hem nog een paar keer ga kijken. Ik geef hem een 8,5 Reageren
Tim14 Geplaatst: 4 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2005 Vind de special effects zeer mooi, maar het verhaal vind ik minder.. Een 6,8 Reageren
Jon-asses Geplaatst: 4 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2005 vind het wel een wijze film! mijt rating 9/10! greetz jon-asses Reageren
Twenty Eyes Geplaatst: 4 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2005 Ik geef hem een 11/10 Het is het mooiste wat ik ooit heb gezien van films Reageren
Synchro Geplaatst: 4 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2005 Ik ga met Tim14 mee.. Ik heb de film gezien.. De tornado en de zee actie was het beste maar het verhaal 6,5/10 Reageren
kortman_8 Geplaatst: 4 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2005 Ik heb hem geziem vooral de special effects vind ik heel mooi. Mijn cijfer:8.2 Reageren
P-Jamma Geplaatst: 4 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2005 Egt orachtige Special Effects Goeie acteurs en alles is mooi in beeld gebracht! 8.8/10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.