Jump to content

Rate De Movie/Film.

Recommended Posts

Geplaatst:

potctj3.jpg

Verenigde Staten

Actie / Avontuur

143 minuten

geregisseerd door Gore Verbinski

met Johnny Depp, Geoffrey Rush en Orlando Bloom

Jack Sparrow, de afgedankte kapitein van het beroemde spookschip The Black Pearl, wil zijn schip terug. De nieuwe kapitein, Barbossa, ontvoert Elizabeth Swann tijdens één van hun veroveringen, omdat Elizabeth de enige lijkt die er voor kan zorgen dat de vloek van Cortez, die op Barbossa en zijn crew rust, wordt opgeheven. De ware persoon die de vloek kan opheffen is echter Will Turner, die smoorverliefd is op Elizabeth. En dus schakelt Will, om Elizabeth te redden, de enige in die de thuishaven van The Black Pearl kent: Kapitein Jack Sparrow.

--------------------------------------------------------------------------

Ik heb hem gister voor het eerst gezien. En ik vond het een geweldige film, vol met actie en humor. Hoe Johnny Dep zijn rol vertolkt in deze film is buitengewoon geweldig. Ik ga deel 2 zeer gauw zien en wachten op deel 3. Ik ga ze alledrie kopen zodat ik de set compleet heb. Deze film is één van de beste films in mijn ogen.

Rate: 9.7/10

• Reacties 140
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Jorge_F

7

• AmsterdamBoy

5

• RobertSA

5

• Mazzeltje

4

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Ik vind hem heel goed, zeker de vechtscenes maar het tweede deel is beter.

De humor, nonchalante van Jack is echt geweldig gedaan, daar lig je gwn 2dagen strijk

9.3/10

• 2 weken later...
Geplaatst:

Dit is een geweldige film met humor en mooie special effects, krijgt van mij een 9.2. Enigste nadeel is dat ie soms moeilijk te volgen is.

• 2 weken later...
Geplaatst:

inderdaad leuk 8/10

maar deel 2 zou ik een 10/10 vinden heeft alles en zeker de moeite waard om voor naar de bios te gaan!

Geplaatst:

Pirates 1 was top!

Geweldige acteer prestaties, goed verhaal...

Meesterlijk hoe Depp zijn personage Jack Sparrow neer zet.. _O_

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...