Roxx0rz Geplaatst: 4 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2005 Fantastische Special Effects: 9.7/10 Reageren
-Niels- Geplaatst: 4 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2005 The day After Tomorrow! Ik denk dat het een mooie film is met veel special effects. Dus ik kan geen cijfer geven! Reageren
Wesley Geplaatst: 5 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2005 Ik geef hem een 11/10Het is het mooiste wat ik ooit heb gezien van films 11/10 ?? , dat kan niet . mischien dat je bedoelt 10+/10 dat zou wel kunnen. -------------------------------------------------------------- maarja weer on topic :'D mijn cijver is nog steeds een 9/10 . ik vind dat ene stukje zo grapig . dat er zo`n boot in de stad New York ligt tussen de grote flat gebouwen. Reageren
Jorge_F Geplaatst: 5 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2005 Gelieve allemaal maar 1 keer je mening te posten, vooral jij wesley_GTA! Reageren
Giorgo Geplaatst: 6 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2005 Hahaha Mazzeltje die heb je s'nachts gezien , mar de film vind ik zelf zeer goed er zijn er wel betere mij hij i wel goed.8.5/10 Mazzel;leuk topic ! Reageren
Gino Geplaatst: 8 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2005 Ik geef hem als cijfer een 9/10 Het is echt een geweldig mooie film . En ik blijf me verbazen hoe ze dat toch tegenwoordig doen Reageren
Thabit Geplaatst: 8 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2005 The Day After Tomorrow. Ontzettend saaie en slechte film.. 1/10. Reageren
Dizzee Geplaatst: 9 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2005 Tijdje geleden al dat ik de film gezien heb. Ik weet wel nog dat ik ervan genoten heb en dat ie qua spanning en special effects dik in orde was. 8,5/10 Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 9 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2005 het is niet de beste film van de wereld... een 6/10 Reageren
Arjen Geplaatst: 9 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2005 Mooie film.. Jammer genoeg zitten er wel een paar schoonheidsfoutjes. Maar de effecten over het algemeen zijn ontzettend mooi gemaakt. 7.5/10 Reageren
rick15465 Geplaatst: 9 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2005 EEn prachtige film vooral in die scene dat ze met de wolven in die boot zitten en dan weg moeten . 10/10 Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 10 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 10 oktober 2005 Nieuwe ronde en nieuwe kansen + een nieuwe film. Deze week is het: I Robot Informatie: In het jaar 2035 zijn robots geprogrammeerd om met mensen in harmonie te leven en maken ze deel uit van het dagelijks leven. Wanneer een briljante wetenschapper van de Robot Corporation dood wordt aangetroffen, gaat detective Del Spooner (Will Smith) op onderzoek uit. Met hulp van robot-psychologe Dr. Susan Calvin (Bridget Moynahan) ontdekt Spooner dat een robot mogelijk de dader is. De zaak leidt tot de ontdekking van een méér dan beangstigende bedreiging voor de mensheid! Bron - Videoland.nl Mijn mening. Ik vind dit ook weer een hele mooie prachtfilm. Al die technische snufjes in de film vind ik heel mooi. De Audi RSQ is ook erg mooi. Veel actie zit er in de film. En ook soms humor. Leuke hoofdrol speler. Hij maakt altijd erg mooie films. (Will Smith.) Als cijfer geef ik een 8,5 Reageren
Jorge_F Geplaatst: 10 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2005 Deze film heb ik zelf . Ik vind het een goede film, vooral mooie special effects (want dat is wat de hele film eigenlijk is ). Het verhaal zit goed in elkaar en zoals Mazzeltje al zei goed gemixed met humor. Ik vond het zelf leuk om naar te kijken en er zit zeer veel actie in, genoeg om me wakker te houden. Deze film geef ik een 7.9/10 Reageren
Typhoon Geplaatst: 10 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2005 een grappige en goede film ik geef hem een 8/10 Reageren
bigG Geplaatst: 11 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2005 Ik heb hem een week geleden nog gezien. De verhaal lijn zit gewoon fantastisch in elkaar, zelf denk ik dat dit later ook gaat gebeuren, het film en acteurwerk is ook prima en ze hebben ook emotioneele stukjes (bijv. waarneer *hoe heet die unieke ook alweer* vraagt of het pijn gaat doen als Susan Calvin die bots (heb echt een black out want zelfs de namen van de bots ben ik vergeten) wilt infecteren in hem. 9.7/10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.