Jump to content

Rate De Movie/Film.

Recommended Posts

• Reacties 140
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Jorge_F

7

• AmsterdamBoy

5

• RobertSA

5

• Mazzeltje

4

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Aangezien het een tijd geleden is dat Mazzeltje een nieuwe film heeft gepost denk ik dat hij het vergeten is.

Daarom post ik dit keer een film om te raten ;).

Man On Fire

Informatie:

Een aangrijpende thriller met o.a. Oscar-winnaar Denzel Washington, Christopher Walken, Mickey Rourke en de veelbelovende Dakota Fanning. Voormalig CIA-agent Creasy (Denzel Washington) wordt door een welgesteld gezin ingehuurd om hun 10-jarige dochter Pita (Dakota Fanning) te beschermen als gezinnen in Mexico-Stad door ontvoeringen worden geteisterd. Wanneer het meisje toch verdwijnt, neemt hij wraak op de ontvoerders en rekent hij af met zijn verleden.

Bron: Videoland.nl

Mijn mening:

Dit is zonder twijfel de mooiste film die ik ooit heb gezien.

Het verhaal gaat eigenlijk over een moordenaar, maar omdat je de reden weet waarom hij dit doet leef je met hem mee.

De film is heel mooi gefilmd, precies de goede stijl die bij dit genre hoort.

Ook de acteurs, Denzel Washington en Dakota Fanning, spelen hun rol erg geloofwaardig.

Deze film houd je in de ban tot het onverwachte einde. Toen ik deze film voor het eerst had gezien was ik toen hij was afgelopen sprakeloos.

Verder ga ik niks meer verklappen, dit is echt een aanrader!

Cijfer: 9.4

Trailer: http://www.apple.com/trailers/fox/man_on_fire/

post-2991-1131995298.jpg

Geplaatst:

Bedankt Jorge-F dat jij het hebt gepost.

Ik probeer er volgende week wel aan te denken.

Als ik er niet aan denk mag jij hem ook wel posten.

Ik heb deze film nog niet gezien.

Ik heb wel de tekst gelezen en het spreekt mij wel aan.

Dit lijkt mij wel een leuke film.

Als ik hem nu een cijfer moet geven geef ik hem een 7.

Aangezien ik hem nog niet heb gezien beoordeel ik hem alleen op de tekst die ik heb gelezen. ;)

Geplaatst:
Een dikke vette 10- :puh: .

Echt een supertop film, alleen soms waren alle flitsen iets té snel ^_^ .

Dat hoort gewoon bij de stijl van het filmen die de regisseur Tony Scott had gebruikt.

Die stijl geeft je het actie gevoel, als jij zelf in een actie zou zitten bekijk je de situatie namelijk ook niet op je gemakje :puh:.

• 2 weken later...
Geplaatst:

Ik vind hem wel gaaf maar niet de leukste film dus geef ik hem een dikke 8 altijd een goed cijfer voor een film

Geplaatst: (bewerkt)

Weer een tijdje verder dus ik post maar een nieuwe film om te raten :) .

Die Another Day

Informatie:

Pierce Brosnan kruipt opnieuw in de huid van 's werelds beroemdste spion James Bond in deze spectaculaire film vol actie en spanning. Aan zijn zijde speelt Oscar-winnares Halle Berry de rol van Jinx, Een super-sexy Amerikaanse top-spion. Als zijn ultieme missie wordt gesaboteerd, wordt Agent 007 gemarteld door de vijand. In de steek gelaten door M16 en ontdaan van zijn 00-licentie, is James uit op wraak. Hij gaat de confrontatie aan met een super-spion (Halle Berry), een ijskoude agente (Rosamund Pike) en een gladde miljardair (Toby Stephens). Die Another Day zit vol spanning, barst van explosieve special effects en zenuwslopende achtervolgingen.

Bron: Videoland.nl

Mijn mening:

Weer een goede film in de 007 reeks.

Als je een echte james bond fan bent heb je deze gezien.

Veel actie en de nodige charmes van de vrouwen ;) .

Ik heb van deze film erg genoten, mooi filmwerk en goed acteerwerk.

Echt een topper!

Cijfer: 7.9

post-2991-1134141348.jpg

Bewerkt: door Jorge_F
Geplaatst:

Die Another Day vond ik een zeer goede film, mooie auto's, leuke extra's en mooie vrouwen :puh:

PS: Ideetje voor de volgende, The Day After Tomorrow

Geplaatst:

Maar in die film moet gewoon TEveel nadenken over wat er gebeurd

James bond filmen vallen niet zo in de smaak bij mij :N

• 2 weken later...
Geplaatst: (bewerkt)

ehhh...tjaa tis weer een tijd geleden dus mag ik de volgende posten..?

de kersttijden zijn weer geweest en er was laatst The grinch op tv geweest....

How the Grinch stole Christmas

informatie :

Een chagrijnige eremiet, slijt zijn dagen in een hol op de top van Mount Crumpit, aan de zijde van zijn hond Max. Hij voedt zich enkel met slasap, ruwe beverolie en zure melk... Kerstmis nadert en hij ergert zich ten zeerste aan de feestelijkheden gepland door de inwoners van Whoville. Daarom besluit hij de pret van de stedelingen te vergallen. Hij beseft echter de gevolgen van zijn daden niet...

Bron: www.filmtotaal.nl

Eigen mening : Hij is best wel aardig...maar ik vind hem toch iets te kinderachtig. Wel een gezellige sfeer en niet al te zoetsappig. Maar de grappen van Jim Carrey waren iets te flauw. Voor de echte Jim Carrey liefhebber is het wel een must om naar te kijken...

Mijn Cijfer: 7.3

grinch.jpg OMFG.. :puh:

Bewerkt: door Pimp_Killer

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...