Jump to content

Rate De Movie/Film.

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb Digimon nooit leuk gevonden.. Ik weet nog wel toen ik in groep 6 (ofzo) zat, dat ik toen helemaal gek was van pokemon, en al mijn klasgenoten ook. Het was een rage, iedereen ging pokemonkaarten ruilen enzo. Een tijdje later kwam Digimon en er werden ook van die kaarten verkocht (hoezo wannabee pokemon?) Maar zoals ik al zei: Ik heb Digimon nooit leuk gevonden, en nu zes jaar later vindt ik het natuurlijk nog steeds niks (oja, pokemon trouwens ook niet meer hoor :D ).

Dus mijn cijfer: 3/10

• Reacties 140
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Jorge_F

7

• AmsterdamBoy

5

• RobertSA

5

• Mazzeltje

4

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Geen rate...

Lijkt me wel cool, kvind de story van de serie ook vet (de 1e) dan..

Digimon is geen wannabee Pokemon.. :t

Geplaatst:

Nieuw Film

Rush Hour 2 (2001)

Verhaal

De Amerikaanse rechercheur James Carter en zijn Chinese collega Lee zijn vrienden geworden tijdens hun vorige avontuur.Carter is toe aan een vakantie en bezoekt Lee, die minddenin een zaak zit. Hij wil Carter best de leuke stekjes in Hong Kong laten zien maar kiest natuurlijk net de plaatsen uit waar hij toch moet zijn voor zijn onderzoek. Carter weet van niks en zodoende zitten ze in no-time vet in de problemen. De man die hen dwars zit, is gangsterbaas Ricky Tan en hij heeft een nieuwe manier..

post-2452-1146315462_thumb.jpg

Geplaatst:

Tijd voor een nieuwe film:

Deze keer de film Major Payne.

0783230494.01.LZZZZZZZ.jpg

Benson Payne is niet meer nodig bij de mariniers, maar de dienst is zijn leven. Hij wordt als majoor aan het hoofd geplaatst van een groep moeilijk opvoedbare kinderen. Hij trekt zich weinig aan van de dame die steeds over genegenheiud en sympatie spreekt en geeft ze een lesje zoals hij ook de Vietcong liet onthouden. Zijn opdracht is om ze klaar te maken voor de Militaire Spelen.

Payne krijgt een nieuwe functie als drilsergeant van de allerjongste militaire cadetten. Het wordt snel duidelijk dat de kids in handen van Payne geen vernedering bespaard zal blijven.

Ik vind dit echt een onwijze leuke film.

Major Payne is echt grappig, en ik heb de tijdens de hele film dubbel gelegen van het lachen.

9/10.

Geplaatst:

Die gast herken ik, wel een goede gozer, dus moet de film wel leuk zijn, een 8 of 9 zal wel goed zijn.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...