Jump to content

Rate De Movie/Film.

Recommended Posts

• Reacties 140
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Jorge_F

7

• AmsterdamBoy

5

• RobertSA

5

• Mazzeltje

4

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Die gast is waarshijnlijk van de serie ''my wive and kids''

Ziet er een leuk fimpje uit 5/10 omdat ik hem niet gezien heb en je kan geen film rateuh als je hem nog niet hebt gezien.

Geplaatst:

Ik heb die film thuis, wel grappigge film.

Alleen begrijp ik niet waarom hij zo ''achterlijk'' praat in die film.

Dat is inderdaad de man van ''My Wive And Kids''.

• 1 maand later...
  • 3 weken later...
Geplaatst:

lijkt me wel een melige film. Maar als je hem niet hebt gezien kun je hem ook slecht beoordelen. Dus geef ik maar 8/10 omdat de voorkant er zo leuk uitziet

• 2 weken later...
Geplaatst:

Tijd voor een nieuwe film als het toch dood wordt?

Men Of Honor

250px-Men_of_Honor_DVD.JPG

'Men of Honor' is gebaseerd op het leven van Carl Brashear(Cuba Gooding Jr.). Brashear werd de eerste Afro-Amerikaanse meester diepzeeduiker. Gemotiveerd door zijn strenge vader, besloot Brashear alles op alles te zetten om het beroep uit te oefenen dat hij wilde. Het racistische Amerika in de jaren 50 was nog niet klaar voor een zwarte man in een hoge functie. Brashear wordt dan ook al vanaf het begin van zijn carrière bij de marine tegengewerkt. Vooral de verbitterde ex-duiker Billy Sunday (Robert De Niro) werkt Brashear op alle manieren tegen. Als Brashear later in zijn carrière zijn been kwijtraakt, is hij nog steeds vastberaden. Hij moet diepzeeduiker worden.

Geplaatst:

Men Of Honor.

Eén van de beste films die ik ooit gezien heb. Ik ben een enorme fan van Robert de Niro, en hij had echt een prachtrol in die film. Cuba Gooding jr. deed het ook erg goed in deze film overigens. Een intense film, veel drama, en een supergoed verhaal. Alles wat een film nodig heeft.

Een dikke 9 voor deze film. :)

Geplaatst:

Ik heb hem onlangs gezien op TV.

De personages werden mooi vertolkt (Vooral Robert De Niro vond ik goed)

Ik vond het een mooie film

Ik geef hem een 8

• 2 weken later...
Geplaatst:

Klopt, hij was onlangs op tv, hoewel dat nu toch al 3 weekjes ongeveer geleden is.

Ik vond het een goede film

Ik zou hem binnenkort ook nog eens graag willen huren.

Ik vind hem zeker een dikke 8.4 waard, en ook een aanrader voor mensen..

Geplaatst:
Ik heb hem gezien die film op tv ik vond het een saaie ,maar ja ik ben niet voor zo films liever actie

Rates: 5/10 :D

Inerdaad ik vond hem ontiegelijk saai, het was wel een mooie film, maar te saai voor worden, het was dat er geen andere film toen op de TV was :clown:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...