GTA GUY Geplaatst: 3 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2005 Hallo Ik wou een auto in Vice City zetten. Met de IMG- Tool werk ik prima. Alleen, je moet ook nog van die Lines gaan veranderen!!! Nou moet je ook de Default.ide in en hier ging het mis. Ik duwde op eigenschappen en dan op openen met kladblok. Nou wil het spel die Default.ide altijd open met kladblok. Nu weet ik niet meer waarmee hij geopend moet worden. Nou vraag ik of iemand zo vriendelijk is om een screen te maken van wat je krijgt als je de Data- Map opent!!!! Dus: Vice City icoon- Eigenschappen- Doel zoeken- Data- en dan screenshot. Reageren
Flitskikker Geplaatst: 4 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2005 (bewerkt) dan moet je rechtermuisknop -> openen met... -> img tool of rechtermuisknop -> openen met... -> programma kiezen... -> img tool maak zowel een screen -------------------- EDIT: screen: sorry voor de grootte :$ Bewerkt: 4 oktober 2005 door flitskikker Reageren
GTA GUY Geplaatst: 4 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 4 oktober 2005 Hallo Bedankt voor jullie screens en informatie. Maar ik denk dat ik de oplossing al heb gevonden. Maar nog een vraagje aan Wiepie : Heb je echt alles op openen met kladblok staan? Speelt et dan nog wel??? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.