philthechill Geplaatst: 3 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2005 Ik vraag me nou het hele spel al af wat je nou in de 24-7 kan doen?? Reageren
Mark B. Geplaatst: 3 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2005 Een beetje rondkijken en voor de rest jammer genoeg niet echt.. Reageren
BeatboxGamer Geplaatst: 3 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2005 Je kan ook drankjes en snacks kopen. Ook een spelletje spelen op z'n automaat kan ook. Maar verder is er eigenlijk weinig te doen. Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 3 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2005 Een beetje mensen dood schieten. En verder niks bijzonders. Gewoon een chaos veroorzaken in de winkel. Lekker overal op schieten en dan worden de mensen bang en gaan ze gehurkt zitten. Dit vind ik altijd persoonlijk best wel leuk om eens te doen. Reageren
s.e.v.a.n. Geplaatst: 3 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2005 Wel jammer dat het niet kan. Want in het hele spel doe je er nix mee Reageren
Cool Hand Geplaatst: 3 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2005 Maar het is wel een handige winkel, ben je bijvoorbeeld geraakt door een paar kogels, dan koop je gewoon een snack of drink als er geen andere winkel in de buurt is. Alleen die spelletjes hadden niet echt gehoeven maar ja, is toch wel geinig. Koos. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.