pisvlek Geplaatst: 3 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2005 (bewerkt) Hoe doe je in godsnaam zo'n photo op in San Fierro? Ik heb al wel een fototoestel, maar hoe weet je nou wat je moet fotograferen? Bewerkt: 3 oktober 2005 door pisvlek Reageren
.Levi. Geplaatst: 3 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2005 Als je een fel licht bolletje in de lucht ziet zweven is dat er 1. Niet de hele hoge witte gloeiende bolletjes, dus niet de sterren, maar die je bijvoorbeeld ziet op de grond of daken etc. Je moet met je fototoestel op zo'n gloeiend wit bolletje inzoomen, en je zult een camera icoontje te zien krijgen, maak daar een foto van en je hebt er 1. Met de zoekfunctie kun je er ook een aantal topic over vinden. Klik hier en je zult een aantal topics erover vinden, met nog meer informatie. Reageren
s.e.v.a.n. Geplaatst: 3 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2005 Dat klopt inderdaad. Maar alleen als het middernacht is gaat de plek gloeien Reageren
garco Geplaatst: 4 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2005 Als je een fel licht bolletje in de lucht ziet zweven is dat er 1.Niet de hele hoge witte gloeiende bolletjes, dus niet de sterren, maar die je bijvoorbeeld ziet op de grond of daken etc. Je moet met je fototoestel op zo'n gloeiend wit bolletje inzoomen, en je zult een camera icoontje te zien krijgen, maak daar een foto van en je hebt er 1. Met de zoekfunctie kun je er ook een aantal topic over vinden. Klik hier en je zult een aantal topics erover vinden, met nog meer informatie. Ik zoek Photo Ops 1. Bij die grote zendmast in SF. Ik kan hem echt niet vinden, of zit hij niet op die zendmast? Reageren
P-Jamma Geplaatst: 4 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2005 Als je een fel licht bolletje in de lucht ziet zweven is dat er 1.Niet de hele hoge witte gloeiende bolletjes, dus niet de sterren, maar die je bijvoorbeeld ziet op de grond of daken etc. Je moet met je fototoestel op zo'n gloeiend wit bolletje inzoomen, en je zult een camera icoontje te zien krijgen, maak daar een foto van en je hebt er 1. Met de zoekfunctie kun je er ook een aantal topic over vinden. Klik hier en je zult een aantal topics erover vinden, met nog meer informatie. Ik zoek Photo Ops 1. Bij die grote zendmast in SF. Ik kan hem echt niet vinden, of zit hij niet op die zendmast? Het is jammer dat de Walktrough het niet doet, anders had ik je daarnaartoe doorgelinkt Ik weet niet meer precies hoe photo 1 eruit ziet... Maar het is vaak ook zo dat je Boven of onderaan de toren moet kijken, want soms hangen ze ergens in de lucht Reageren
Dizzee Geplaatst: 4 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2005 Als dit je een beetje kan helpen. Zo ziet een Photo ops eruit. Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 4 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2005 klopt.. als je alle 50 hebt gepakt krijg je een wapens bij je savegame tegenover het treintstation;) suc6 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.