Robin2130 Geplaatst: 25 juli 2004 Rapport Geplaatst: 25 juli 2004 ik heb een irri probleempje. als ik naar sommige internetsite's ga dan laadt ie ff natuurlijk maar na het laden dan verdwijnt ineens de pagina hoe kan dat? ik heb het niet met alle website's weten jullie wat ik eraan kan doen of niet?????? voorbeeld onder Reageren
8-Ball Geplaatst: 26 juli 2004 Rapport Geplaatst: 26 juli 2004 Ik heb ook zoiets gehad maar niet zo veel, dat is een virus volgens mij! Scan eens je computer met antivirus als je dat hebt. Gebruik ander een online virusscanner: http://www.smartsoftware.nl/freescan/ Je kan ook netscape downloaden, daarmee kan je ook op internet: Download Netscape hier. Reageren
Marius Geplaatst: 27 juli 2004 Rapport Geplaatst: 27 juli 2004 Hmm, duurt het lang vordat hij komt of komt hij helemaal niet, en trouwens pagina's met bepaalde advertenties erop en als je kazaa hebt op je computer dan blokt kazaa die pagina's. Reageren
Robin2130 Geplaatst: 27 juli 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 27 juli 2004 als ik op internet ga dan zet ik KaZaA altijd uit. hij laadt eerst gewoon de pagina en daarna verdwijnt ie Reageren
Marius Geplaatst: 27 juli 2004 Rapport Geplaatst: 27 juli 2004 In dat geval moet het wel een virus zijn of een fout in internet explorer dus dan moet je eens een andere browser proberen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.