erzincancanim Geplaatst: 3 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2005 ik heb een uur geleden de missie Madd dogg gedaan en ik heb geen nieuwe missies meer en ik heb hem denk ik niet uitgespeeld Reageren
Cool Hand Geplaatst: 3 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2005 (bewerkt) Je zal waarschijnlijk nog een telefoontje krijgen, anders duurt het soms even, heb je ook alle andere voltooid? Want soms heb je dat je hebt bijvoorbeeld de missies van Klaas uit gespeeld, maar dan kan je ook nog missies van Joop doen. Dus kan je een betere omschrijving geven? EDIT: Big SMoke geeft het antwoord al. Koos. Bewerkt: 3 oktober 2005 door Cool Hand Reageren
Flame^ Geplaatst: 3 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2005 ik heb een uur geleden de missie Madd dogg gedaan en ik heb geen nieuwe missies meer en ik heb hem denk ik niet uitgespeeld Waarschijnlijk heb je de missies bij de Vliegschool dan nog niet gedaan. Deze moet je doen bij de Vliegschool: - N.O.E - Stowaway - Black Project - Green Goo Nadat je deze missies hebt gedaan krijg je nieuwe missies . Kijk ook nog even goed op je radartje of je nog iets ziet, bijv. een marker of iets dergelijks . Hier staan ook nog enkele filmpjes die je je misschien kunnen helpen. Reageren
erzincancanim Geplaatst: 3 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 3 oktober 2005 Je zal waarschijnlijk nog een telefoontje krijgen, anders duurt het soms even, heb je ook alle andere voltooid? Want soms heb je dat je hebt bijvoorbeeld de missies van Klaas uit gespeeld, maar dan kan je ook nog missies van Joop doen. Dus kan je een betere omschrijving geven?Koos. oke bedankt Reageren
P-Jamma Geplaatst: 3 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2005 Zo als het hierboven uitgelegd is, klopt het helemaal.... Alleen wat: Cool Hand zei, kan ook waar zijn... Je moet dan gewoon even in een auto stappen, en weer uitstappen, dan krijg je je telefoontje Reageren
GTA Vice VIP Geplaatst: 10 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2005 eerst die vliegschool hale, kwaekert Edit door Big Smoke: Je herhaalt iets, wat al in dit topic is gezecht. Laat een topic dan rusten, tenzij er een nieuwe vraag wordt gesteld. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.