Twenty Eyes Geplaatst: 3 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2005 (bewerkt) GTA:SpeedFreaks word een Total Conf. mod. Bijna alles van GTA San Andreas word veranderd. (muziek,eiland enz.) Dit topic gaat over het eiland. De naam van het eiland is Sincostan. Heb je tips voor het eiland. Heb je andere ideeen. Post die ideeen dan in dit topic Het eiland is in de maak. Screens soon Deze mod gaat zich afspelen in een warm/leeg gebied(Australie ofz.) Er komen veel lange zandwegen in. En daarom ook veel racemissies. Het eiland word zo groot als de helft van San Andreas. De mod word getest op GTA VC en komt uit op GTA SA Deze mensen doen mee aan GTA SpeedFreaks. JGuntherS (misionscrpipten) GizmO (Modellen/2e leider) Tweny Eyes (Leider/Modellen) exa (Sound) Graphix (Texturen) Matiscus (Texturen) blaster (Modellen/SCMen) Wil je ook meedoen aan GTA SF dan moet je kunnen scripten/modden in GTASA Post hier een bericht met wat je kan. Update: Dit is het begin van het verhaal. CJ begint op een cruiseschip midden in de zee. Daar moet hij missie's doen(camera's van toeristen afpakken enz.) Als hij daar klaar is dan komen de mensen van de boot erachter dat CJ niet staat ingeschreven. Hij word opgehaalt met een heli om later missies te doen in Sydney voor de FBI. (de rest is voor de misionscripters) 1.Als je slecht commentaar hebt doe dit dan via PM/PB 2.Als je het EGT nodig vind commentaar te leveren op dit topic mag dit alleen maar positief. 3.Wil je je aanmelden om te helpen met GTA SpeedFreaks stuur dan een PM/PB naar Twenty Eyes of naar ~> GizmO <~ (ideeen sturen mag natuurlijk ook) Dit zijn screens van dingen die in GTA:SpeedFreaks komen: Gizmo's Formule1 hotel Twenty Eyes Kruispunt Gizmo's Garage Gizmo's Tribune Kavel 6(by GizmO) Bewerkt: 12 november 2005 door Twenty Eyes Reageren
Bradley H. Geplaatst: 17 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2005 -closed- Mazzeltje: Verveel me Bradley: Doe normaal man [niet eens met slotje PB me] ------------------ Heropend op aanvraag , Reageren
Twenty Eyes Geplaatst: 20 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 20 oktober 2005 Update: Het eiland is af op papier. Ik verwerk hem nu in 3dsmax. Screens soon. Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 20 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2005 (bewerkt) Bekijk ook ons losse GTA:SF Forum Word nog hard aan gewerkt http://speedfreaks.5.forumer.com Greetz GizmO Het andere fora is gecrashed ofzo :S dus nu is alles weg :S Bewerkt: 20 oktober 2005 door ~> GizmO <~ Reageren
Big-Bear Geplaatst: 20 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2005 Het zijn weer eens grote Ideen, Ik zal maar ff beginnen: -Wie kan er een mooi eiland modellen -Wie kan er uit dit team Scripten -Je willen missie's maken, niemand op dit forum kan missie's maken, behalve Checkpoint missie's -En wie kan er SA mappen Als je eens goed heb gekeken naar alle Total Conversations, zie je dat er 1 het gaat lukken, de rest is gestopt, of staat op een laag pitje Grz Reageren
Twenty Eyes Geplaatst: 20 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 20 oktober 2005 (bewerkt) Ik ben bezig met het eiand. Er komen veel checkpoint missie's in juist. (racemissies) Ik vraag pas waneer het eiland af is aan misionscripters of ze willen scripten. Mischien zijn er dan wel veel op dit forum. (anders haal ik ze van Engelse forums) Het eerste kruispunt is net af . Screen: UPDATE: Leden van GTA SpeedFreaks kunnen nu Kavels huren op het Speedfreaks forum. Bewerkt: 21 oktober 2005 door Twenty Eyes Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 21 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2005 Netjes Alleen dat SF forum werkt neit goed bij mij :S en leden registreer je ook even hier Danku wel Reageren
Twenty Eyes Geplaatst: 21 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 21 oktober 2005 Ik ben bezig met het probleem van het SpeedFreaks Forum UPDATE: Ik heb de wegtextures tog maar anders gemaakt. Screen: Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 21 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2005 Ik vind deze textuur beter dan de eerdere, bij deze lijkt het net of 'ie net geasfalteerd is Reageren
Twenty Eyes Geplaatst: 21 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 21 oktober 2005 Ik vind deze textuur beter dan de eerdere, bij deze lijkt het net of 'ie net geasfalteerd is Dankjewel. Dat was ook juist de bedoeling. Het zijn nu ook echte San Andreas textures. Die andere niet. Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 21 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2005 Haha goedzo knul je begint het te leren Ik zie net dat ik iets fout hem gedaan maar dat is niet te verhelpen tenzij ik over nieuw begin Ik vind hem oprich wel lijken (het is een gebouw uit sydney voor me kavel) Reageren
Twenty Eyes Geplaatst: 21 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 21 oktober 2005 Ik vind hem prachtig. ik zet hem tussen de screens Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 21 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2005 Weer een nieuw gebouwtje ... Ook beetje nagemaakt van een gebouw in Sydney ... Greetz GizmO Reageren
Matiscus Geplaatst: 25 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2005 Ziet er tot nu toe heel mooi uit. Doe zo verder Reageren
Wauzie Geplaatst: 26 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2005 Ziet er goed uit . Ga zo door . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.