Jump to content

GTA Speedfreaks


Recommended Posts

Geplaatst:

Thanks Wauzie ...

Nu nog wachten tot ik ergens de goede trial kan vinden voor 3DS Max 7.0 :]

Die heb ik nog steeds niet :/

Want die andere link is dood =*( (van discreet)

*Snik Snik* :cab:

Maarja ik blijf hoop houden

Greetz GizmO

  • Reacties 47
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Twenty Eyes

    16

  • ~> GizmO <~

    14

  • Blastov

    4

  • Bradley H.

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:
Thanks Wauzie ...

Nu nog wachten tot ik ergens de goede trial kan vinden voor 3DS Max 7.0 :]

Die heb ik nog steeds niet :/

Want die andere link is dood =*( (van discreet)

*Snik Snik* :cab:

Maarja ik blijf hoop houden

Greetz GizmO

hier gizmo 3DS MAX7 Download

En neem dat "Softpedia Mirror (RO)" Want de andere link is idd dood.

Geplaatst: (bewerkt)

Ik ben de laatste tijd bezig geweest met het modelen van auto's (ik weet het dat is moeilijk)

De auto's zijn namelijk onmisbaar in een mod met de naam GTA SpeedFreaks.

Ik ben nog wel hard aan het leren over het modden van auto's.

Dit is de screen van een audi tt waar ik mee bezig ben.

1116pe.png

Bewerkt: door Twenty Eyes
Geplaatst: (bewerkt)
Ik ben de laatste tijd bezig geweest met het modelen van auto's (ik weet het dat is moeilijk)

De auto's zijn namelijk onmisbaar in een mod met de naam GTA SpeedFreaks.

Ik ben nog wel hard aan het leren over het modden van auto's.

Dit is de screen van een audi tt waar ik mee bezig ben.

1116pe.png

@Twenty, Ik ben al 2 jaar bezig met zmodeler auto's modellen en ik kan het nog niet :Y

Ik kan gwn nie plooien Dat is het enigste wat ik niet kan. Voor de rest kan ik het.

Ik hoop dat het je lukt want dan heb ik anders nog een mooie racemachine staan om te maken.

Anders ik en u e :)

Veel succes.

@Gizmo graag gedaan ik download hem er ook altijd.

Want op de site zelf moet je altijd je gegevens invullen en dat doe ik niet graag. ;)

Bewerkt: door Matiscus
Geplaatst: (bewerkt)

Het eiland is af.

Hij moet alleen nog in kavels verdeeld worden.

En daarna ingame gezet worden.

(het object heeft nu 6008 poly's :'D )

Binnenkort kunnen de kavels volgebouwd worden.

Screen:

screen32sp.png

Bewerkt: door Twenty Eyes
Geplaatst: (bewerkt)

Het eiland is 6008 poly's

Maar als je het eiland in kavels verdeeld worden de delen minder dan 2000 poly's(op zijn minst 500)

Maar dan zijn er meerdere ID's (eilanden van 1 ID zijn vrijwel onmogelijk met wegen enz.)

Bewerkt: door Twenty Eyes
Geplaatst:
is 6008 poly's neit veel te veel ?

Ik dacht dat het max. 2000 was ... :?

volgens mij doen ze het bij andere mods anders

Het is juist een beetje te weinig ;), zo´n groot object mag gerust 15.000 poly´s hebben, het GTI eiland heeft ook over 30.000 poly´s...

@Twenty Eyes

Mooi eiland, hier kunnen jullie mee door :)

  • 2 weken later...
Geplaatst: (bewerkt)

Dat is mooi.

Kan ik hem eindelijk gebruiken ;)

Ik ga het gelijk testen.

[EDIT]

Het werkt :D:D

GizmO :bier:

Bewerkt: door ~> GizmO <~
Geplaatst: (bewerkt)

Update:

Ik ben al bezig met de boot voor de eerste missies.

Screen in bijlage.

post-9798-1131633715.jpg

Bewerkt: door Twenty Eyes
Geplaatst: (bewerkt)

Het was de basis ook nog maar.

Er komt nog veeeeel meer op hoor.

EDIT:

ik heb nu de zeikanten gemaakt.

screen in bijlage

post-9798-1131636273.jpg

Bewerkt: door Twenty Eyes

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...