~> GizmO <~ Geplaatst: 26 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2005 Thanks Wauzie ... Nu nog wachten tot ik ergens de goede trial kan vinden voor 3DS Max 7.0 :] Die heb ik nog steeds niet :/ Want die andere link is dood =*( (van discreet) *Snik Snik* Maarja ik blijf hoop houden Greetz GizmO Reageren
Matiscus Geplaatst: 26 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2005 Thanks Wauzie ... Nu nog wachten tot ik ergens de goede trial kan vinden voor 3DS Max 7.0 :] Die heb ik nog steeds niet :/ Want die andere link is dood =*( (van discreet) *Snik Snik* Maarja ik blijf hoop houden Greetz GizmO hier gizmo 3DS MAX7 Download En neem dat "Softpedia Mirror (RO)" Want de andere link is idd dood. Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 26 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2005 Je bent geweldig matiscus :D:D:D:D:D:D Greetz GizmO Reageren
Twenty Eyes Geplaatst: 26 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 26 oktober 2005 (bewerkt) Ik ben de laatste tijd bezig geweest met het modelen van auto's (ik weet het dat is moeilijk) De auto's zijn namelijk onmisbaar in een mod met de naam GTA SpeedFreaks. Ik ben nog wel hard aan het leren over het modden van auto's. Dit is de screen van een audi tt waar ik mee bezig ben. Bewerkt: 26 oktober 2005 door Twenty Eyes Reageren
Matiscus Geplaatst: 26 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2005 (bewerkt) Ik ben de laatste tijd bezig geweest met het modelen van auto's (ik weet het dat is moeilijk)De auto's zijn namelijk onmisbaar in een mod met de naam GTA SpeedFreaks. Ik ben nog wel hard aan het leren over het modden van auto's. Dit is de screen van een audi tt waar ik mee bezig ben. @Twenty, Ik ben al 2 jaar bezig met zmodeler auto's modellen en ik kan het nog niet Ik kan gwn nie plooien Dat is het enigste wat ik niet kan. Voor de rest kan ik het. Ik hoop dat het je lukt want dan heb ik anders nog een mooie racemachine staan om te maken. Anders ik en u e Veel succes. @Gizmo graag gedaan ik download hem er ook altijd. Want op de site zelf moet je altijd je gegevens invullen en dat doe ik niet graag. Bewerkt: 26 oktober 2005 door Matiscus Reageren
Twenty Eyes Geplaatst: 30 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 30 oktober 2005 (bewerkt) Het eiland is af. Hij moet alleen nog in kavels verdeeld worden. En daarna ingame gezet worden. (het object heeft nu 6008 poly's :'D ) Binnenkort kunnen de kavels volgebouwd worden. Screen: Bewerkt: 30 oktober 2005 door Twenty Eyes Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 30 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2005 is 6008 poly's neit veel te veel ? Ik dacht dat het max. 2000 was ... volgens mij doen ze het bij andere mods anders Reageren
Twenty Eyes Geplaatst: 30 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 30 oktober 2005 (bewerkt) Het eiland is 6008 poly's Maar als je het eiland in kavels verdeeld worden de delen minder dan 2000 poly's(op zijn minst 500) Maar dan zijn er meerdere ID's (eilanden van 1 ID zijn vrijwel onmogelijk met wegen enz.) Bewerkt: 30 oktober 2005 door Twenty Eyes Reageren
Bradley H. Geplaatst: 30 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2005 is 6008 poly's neit veel te veel ?Ik dacht dat het max. 2000 was ... volgens mij doen ze het bij andere mods anders Het is juist een beetje te weinig , zo´n groot object mag gerust 15.000 poly´s hebben, het GTI eiland heeft ook over 30.000 poly´s... @Twenty Eyes Mooi eiland, hier kunnen jullie mee door Reageren
etix Geplaatst: 30 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2005 Het eiland ziet er strak uit, keep up the good work Reageren
Twenty Eyes Geplaatst: 9 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 9 november 2005 (bewerkt) Het is na lang puzzelen weer mogelijk om te posten op ons forum voor leden van GTA:SF: http://speedfreaks.5.forumer.com/ Bewerkt: 9 november 2005 door Twenty Eyes Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 9 november 2005 Rapport Geplaatst: 9 november 2005 (bewerkt) Dat is mooi. Kan ik hem eindelijk gebruiken Ik ga het gelijk testen. [EDIT] Het werkt :D GizmO Bewerkt: 9 november 2005 door ~> GizmO <~ Reageren
Twenty Eyes Geplaatst: 10 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 10 november 2005 (bewerkt) Update: Ik ben al bezig met de boot voor de eerste missies. Screen in bijlage. Bewerkt: 10 november 2005 door Twenty Eyes Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 10 november 2005 Rapport Geplaatst: 10 november 2005 Je kan beter hoor;) Hij heeft geen kuip ofzo Maar de vormen zijn opzich wel mooi KUTGW Reageren
Twenty Eyes Geplaatst: 10 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 10 november 2005 (bewerkt) Het was de basis ook nog maar. Er komt nog veeeeel meer op hoor. EDIT: ik heb nu de zeikanten gemaakt. screen in bijlage Bewerkt: 10 november 2005 door Twenty Eyes Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.