ronald_kazimier Geplaatst: 3 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2005 Hoe moet je gangs besturen heb het hele spel al uitgespeeld met cheats alleen ik kan geen gang besturen of gebieden veroveren wat dan groen wordt. WIE HELPT MIJ!!!!!!!!!!!!!!!! Reageren
Mudi Geplaatst: 3 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2005 Je moet eerst op hun mikken zodat boven hun hoofd hun status voorkomt en dan op 'g' drukken zo doe ik het Reageren
BaasB Geplaatst: 3 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2005 Ik weet niet precies wat je bedoelt met besturen, maar ik denk dat ik weet wat je bedoelt. Als je een beetje respect hebt, kun je als het goed is gang members (alleen van Grove Street Families) recruten, en dan kun je ze opdracht geven je te volgen, om te blijven staan op de plek waar ze staan, en je kunt ze ook opdracht geven om op iemand te schieten, en om bij je in de auto/motor/vliegtuig/enz. te gaan zitten. Ik weet niet of je het spel op de PC op op de PS2 hebt, maar op de PC moet recruten zo: je richt op een lid van Grove Street Families, en dan druk je op G of op H. Zo kun je ongeveer een gang van 7 personen creëren. Reageren
.Levi. Geplaatst: 3 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2005 Zie hier hoe je je gangs moet meenemen en je laten volgen. Klik. Hoe moet je gebieden veroveren? Zo. Ga naar een gekleurd gedeelte paars/geel. Schiet wat gangs dood, niet vanuit je auto maar te voet. Schiet er een paar dood en je veroorzaakt een gangwar. Ze zullen dan in 3 golven op jouw af komen om jou te doden. 1e golf valt wel mee en tot de laatste golf komen er steeds meer gangsters om jouw te doden. Heb je ze allemaal gedood tot de laatste golf, dan is dat stukje kleur van jou en wordt het groen. Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 4 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2005 . Heb je ze allemaal gedood tot de laatste golf, dan is dat stukje kleur van jou en wordt het groen. Om je even aan te vullen. Zodra dat stukje land van jou is lopen er ook allemaal mannen van jou gang in dat gebied. Dus je hoeft niet perce terug naar Ganton om je mannen op te hallen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.