Smeets Geplaatst: 3 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2005 ik krijg steeds een error als ik bezig ben met mun script!! dit is mijn script: -------------------------------------------------------------------------------------- PLAYER_PED playera = ( 220.0 , 157.0 , 2.0 ) 25 270 LEVELSTART LEVELEND CAR_DATA autosmeets = ( 185.0 , 174.0 , 2.0 ) 35 180 TANK CAR_DATA trainingsveldparking = ( 222.0 , 172.5 , 2.0 ) 35 180 SWATVAN OBJ_DATA bazookaalex = ( 212.0 , 170.0 , 2.0 ) 45 ROCKET_LAUNCHER -------------------------------------------------------------------------------------- Wat doe ik fout?? Reageren
Lantyz Geplaatst: 3 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2005 LEVELEND moet altijd geheel aan het einde van het script staan. Bovendien moeten CAR_DATA en OBJ_DATA in het declareergedeelte, dus voor LEVELSTART. Je script wordt dan: PLAYER_PED playera = ( 220.0 , 157.0 , 2.0 ) 25 270 CAR_DATA autosmeets = ( 185.0 , 174.0 , 2.0 ) 35 180 TANK CAR_DATA trainingsveldparking = ( 222.0 , 172.5 , 2.0 ) 35 180 SWATVAN OBJ_DATA bazookaalex = ( 212.0 , 170.0 , 2.0 ) 45 ROCKET_LAUNCHER LEVELSTART LEVELEND Neem even een kijkje in de Scripting tutorial in dit subforum; Daar staat de uitleg van een aantal basiscommando's. Reageren
Smeets Geplaatst: 4 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 4 oktober 2005 Ik heb de code helemaal ge'copy'eerd maar krijg nog steed een error tis toch alemaal zooooo moeilijk Reageren
Lakser_u Geplaatst: 5 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2005 Wat is de fout dan??? en in welke regel??? Reageren
Lantyz Geplaatst: 5 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2005 Sorry, er stond nog een fout in die ik over het hoofd gezien heb: ROCKET_LAUNCHER is geen pickup-object, maar een code die je gebruikt bij bijvoorbeeld GIVE_WEAPON. De correcte code van de Rocket Launcher is COLLECT_02. Daarnaast geef je geen ammo aan het wapen. Die hoeveelheid moet een heel getal zijn na de code, ik heb er vijf gegeven. Je script wordt dus: PLAYER_PED playera = ( 220.0 , 157.0 , 2.0 ) 25 270 CAR_DATA autosmeets = ( 185.0 , 174.0 , 2.0 ) 35 180 TANK CAR_DATA trainingsveldparking = ( 222.0 , 172.5 , 2.0 ) 35 180 SWATVAN OBJ_DATA bazookaalex = ( 212.0 , 170.0 , 2.0 ) 45 COLLECT_02 5 LEVELSTART LEVELEND (Ik heb hem getest; Hij werkt nu) Nogmaals: Neem de tutorial 'ns rustig door, daar kom je alle eenvoudige code's tegen om een map aan te kleden. Reageren
Smeets Geplaatst: 5 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 5 oktober 2005 oh bedankt... dat van COLLECT_02 ding heb ik ff over het hooft gezien in de turial!! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.