Tim Geplaatst: 3 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2005 Ik weet niet of ik hier goed zit, maar ik moest mijn vraag ergens stellen, Ik heb dus het programma Jlauncher voor te programmeren in C#, maar ik heb een probleem, Ik kan alleen maar 1 code uitvoeren, als ik daarna meer ga programmeren, laat het programma bij uitvoeren alleen die eerste zien, het enige wat het programma kan uitvoeren is de code: ClientSize = new Size (300, 100) (laatste getallen breedte en hoogte).Als ik daarna dus meer wil programmeren, en ik druk op uitvoeren dan voert het alleen de code die hierboven staat uit. wat is het probleem Reageren
PatrickW Geplaatst: 4 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2005 verplaatst naar computer-talk Reageren
Tim Geplaatst: 5 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 5 oktober 2005 Ik weet niet of ik hier goed zit, maar ik moest mijn vraag ergens stellen,Ik heb dus het programma Jlauncher voor te programmeren in C#, maar ik heb een probleem, Ik kan alleen maar 1 code uitvoeren, als ik daarna meer ga programmeren, laat het programma bij uitvoeren alleen die eerste zien, het enige wat het programma kan uitvoeren is de code: ClientSize = new Size (300, 100) (laatste getallen breedte en hoogte).Als ik daarna dus meer wil programmeren, en ik druk op uitvoeren dan voert het alleen de code die hierboven staat uit. wat is het probleem Deze topic is al een tijdje non-actief, dus daarom, zal iemand mij hiermee kunnen helpen? Reageren
Froop Geplaatst: 5 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2005 Misschien moet je eens gaan googlen. Het staat vast wel ergens. Succes ermee. Reageren
Big-Bear Geplaatst: 6 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2005 Ik ken deze progamering taal jniet, maar kijk eens of je wel alle codes een end tag eb gegeven net zoals bij C++ Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.