Fabelous_P Geplaatst: 4 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2005 Heyz, Ik heb fifa 06 en het is een top spel,maar op al die screens zie je 3de publiek maar bij mij niet hoor. Weet iemand hiervan en waarom heeft EA die 3de publiek weer weggehaald. Of is het voor de xbox 360 Reageren
W3sl3y Geplaatst: 4 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2005 Misschien ligt het aan je video kaart. Want met de demo heb ik volgens mij wel 3d plubliek. Maar je moet je er ook niet al teveel van voorstellen hoor. Het gaat om het voetbal en niet om het publiek. Reageren
Fabelous_P Geplaatst: 4 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 4 oktober 2005 Neej ik heb het voor de ps2, Je hebt gelijk het stelt niet veel voor maar met 3d zou het meer realistischer zijn mischien. Reageren
BeatboxGamer Geplaatst: 14 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2005 Misschien ligt het aan je video kaart.Want met de demo heb ik volgens mij wel 3d plubliek. Maar je moet je er ook niet al teveel van voorstellen hoor. Het gaat om het voetbal en niet om het publiek. Nou ik vind het eigenlijk wel belangrijker. Je hebt dan meer het gevoel alsof je in het spel zit. Gewoon het geeft wat meer sfeer heb ik dan bij mezelf. Reageren
Pitbull Geplaatst: 15 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2005 (bewerkt) ik vind het publiek zeker belangrijk, vooral als ze liedjes zingen(dus DE sfeer maken).Idd dat geeft je het gevoel dat je in het spel zit. Bewerkt: 15 oktober 2005 door Pitbull Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.