Achille Geplaatst: 4 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2005 Zoals de naam het al zegt.. Ik heb ergens een screen gezien dat een homie achterop bij je op een BMX zitt.. (kan het plaatje niet vinden) Kan dat? Zo Ja, Hoe? Grtz
Froodooo Geplaatst: 4 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2005 Nee, volgens mij kun je geen gangmember meenemen op een fiets...
Flame^ Geplaatst: 4 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2005 Zoals de naam het al zegt..Ik heb ergens een screen gezien dat een homie achterop bij je op een BMX zitt.. (kan het plaatje niet vinden) Kan dat? Zo Ja, Hoe? Grtz Nee, voor zover ik weet is dit niet mogelijk. Een gang member kan wel opachterop bij een motor, maar niet op een fiets. Mag ik misschien de screen zien, waarschijnlijk is hij fake of met een mod gedaan .
Achille Geplaatst: 4 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 4 oktober 2005 Ik zei Ik kan het plaatje nie vinden.. Mischien was het een Mod ofzo dat k die had gezien ofzo..
arnie Geplaatst: 4 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2005 Ja dat moet een mod geweest zijn, want anders kan het niet. Je kan alleen iemand meenemen op een motor maar niet op een fiets
BaasB Geplaatst: 4 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2005 Lijkt mij wel een goeie verbetering voor de volgende GTA, baggage drager op fietsen. Het is trouwens in het echt mogelijk om achterop te staan met een bmx. (mijn vriend heeft een bmx, en dan gingen we vaak een beetje door de buurt fietsen) op het achterwiel zitten namelijk 2 van die stalen cilinders die bedoelt zijn om trucjes mee te doen, maar je kunt er ook gewoon op gaan staan. P.S. Sorry voor deze onnozele post
s.e.v.a.n. Geplaatst: 4 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2005 Ja maar ik vind het niet egt nodig En als je gangmeber achterop staat wat ga je dan doen drive by's? Het is wel leuk opzicht maar je kan er niet veel mee
P-Jamma Geplaatst: 4 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2005 Ach het zou wel grappig zijn, maar het kan helaas niet.... @ Madd Dogg, jammer dat je het plaatje niet meer kunt vinden maar weet je zeker dat het een Bmx was? en niet een motor? Het kan natuurlijk een onduidelijk plaatje geweest zijn....
.Levi. Geplaatst: 4 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2005 Officieel kan je geen gang-member achter op je fiets meenemen. Graag dit topic laten rusten, want er is toch niet veel nuttigs te vertellen. Heb je een screen van een gang-member achter op je fiets, laat dan maar zien. Laten rusten aub. Edit: Zoals W3sl3y laat zien is het met een mod, dus als je die mod niet gebruikt is het ook niet in het spel.
W3sl3y Geplaatst: 4 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2005 (bewerkt) Deze screen? Is wel met een mod! EDIT: Sorry Levi maar ik kon jou bericht niet lezen omdat ik aan het posten was. Ik heb wel gangmember achterop de fiets dus het mag eigenlijk wel. Wacht even op .Levi.'s reactie met posten. Want misschien geld het van het topic laten rusten nog steeds. Bewerkt: 4 oktober 2005 door W3sl3y
Achille Geplaatst: 4 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 4 oktober 2005 JAAA die was het..! ah was dus een mod haha
.Levi. Geplaatst: 4 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2005 We weten nu allemaal hoe het eruit ziet, en dat je een mod er voor moet hebben om een homie achter op je fiets mee te nemen. Zonder mod is het dus NIET mogelijk. Verder zullen er veel onnuttige topics komen, zoals: Haha vet. Dat ziet grappig uit. Coool alleen ik heb hem op de ps2. Als je iets wilt vragen mag het altijd, graag wel ontopic.
Giorgo Geplaatst: 7 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2005 Wel, ik heb ook iets gezien in een trailer van SA, maar dit is ook niet mogelijk denk ik:een Homie rijdt en gooit de BMX schuin op de grond en loopt verder: dat is een Official Trairel'.
Barcelona Geplaatst: 7 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2005 dat zie je bij missie houseparty van og loc in de sanandreastrailer het antwoord is al gegeven dus laat dit topic nu maar rusten. Edit door .Levi. Wie ben jij om dat te bepalen? Levi zegt: Als je iets wilt vragen mag het altijd, graag wel ontopic.
Achille Geplaatst: 7 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 7 oktober 2005 (bewerkt) Wel, ik heb ook iets gezien in een trailer van SA, maar dit is ook niet mogelijk denk ik:een Homie rijdt en gooit de BMX schuin op de grond en loopt verder: dat is een Official Trairel'. ik heb die missie gedaan Houseparty van OG loc (ben net overnieuw begonnen), was met een Mountain bike btw @Barcelona,, Je bent geen moderator gedraag je er dan ook niet naar Edit door Big Smoke: Jij bent ook geen moderator en het antwoord is een uur geleden al gegeven, waarom herhaal je het dan ? mwahaha ik zat al tijdje op deze pagina al uur ofzo want k was San Andreas aan het doen en ik post nu pas iets omdat ik pas net klaar ben Opgelost . Bewerkt: 7 oktober 2005 door Big Smoke
Recommended Posts