blackpearl11 Geplaatst: 4 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2005 heej iedereen! Ik heb een vraag:hoe kan ik textures maken voor autos?dat ik bijvoorbeeld voor de bullet de buitenkant kan veranderen? Ik heb photoshop dus mischien helpt dat een beetje:-) Vr.Gr Blackpearl11 Reageren
Achille Geplaatst: 4 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2005 (bewerkt) Bedoel je Paintjobs? Want dan kan ik je wel helpen,, bedoel je de gewone uiterlijk, dan moet je de TXD veranderen,, Dus ga naar IMG Tool kijk naar Bullet.txd Export hem, Open de TXD met TXD Workshop Exporteer het Plaatje van de Uiterlijk, Bewerk het zoals jij wil, En Importeer In TXD Workshop (Wel Opslaan Als BMP!!!) en dan Save en dan ga je naar IMG Tool 2.0 en dan Delete je de oude en Add je de nieuwe Hoop je te hebben Geholpen, Grtz Mad Dogg Edit* Pas op! De Kleuren die jij daar toevoegt worden gemengt met welke kleuren jij erop doet! Doe je er BV vlammen op (gele) en de kleur van de auto is Blauw wordt het dus wel Groen! Bewerkt: 4 oktober 2005 door Mad Dogg Reageren
blackpearl11 Geplaatst: 4 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 4 oktober 2005 (bewerkt) ik zal het eens gaan proberen in ieder geval heel erg bedankt alvast ik heb het geprobeerd maar al open ik bullet.TXD staat er alleen een interior in,maar ik wil juist een paintjob doen.:S Bewerkt: 4 oktober 2005 door blackpearl11 Reageren
Achille Geplaatst: 4 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2005 (bewerkt) Pff ik zal even kijken ff w8en Idd.. Dat kan dus niet met deze auto.. Probeer De Lowriders eens Die Kunnen paintjob's bij tuningswinkels en gewoon ook zegmaar dat ze zo rijden door de stad alleen niet met de kleur die jij wilt zoals ik in me eerste post heb gezegd.. Succes! Bewerkt: 4 oktober 2005 door Mad Dogg Reageren
blackpearl11 Geplaatst: 4 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 4 oktober 2005 (bewerkt) ik heb er nu een paartjes gezocht maar heb nog geen een body gevonden... mischien staan die TXD bestanden wel ergens anders?(dan in de IMG) (Ik heb er een gevonden hij heet monstera.TXD) Maar ik heb er natuurlijk meer nodig:D Bewerkt: 4 oktober 2005 door blackpearl11 Reageren
Achille Geplaatst: 4 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2005 probeer savanna.txd eens die kan ook en als je paintjob wilt maken kan je hier kijken een paintjob van mij ik heb daar uitgelegd hoe je dat maakt MaTriX Painjob Hier staat het Helemaal uitgelegd..! Deze moet je wel Overlaten Spuiten bij de Tuningshops! Succes! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.