Jump to content

screen

Recommended Posts

Geplaatst:
kan iemand mij helpen met een mooie gtasa screen van cj

Je kan op verschillende manieren fotos maken. Sommige dingen kan je helaas wel alleen maar op de PC doen!

PC:

Je kan met het fotocamera een foto maken, hierdoor zal je het levensbalkje, het aantal kogels, etc. niet zien. De fotos die je hiermee maakt kan je vinden in je GTA San Andreas User Files/Gallery.

PS2:

Hetzelfde als hierboven, alleen heb ju nu wel Aramx en een USB-Stick nodig. Voor meer informatie hierover kijk Hier

Xbox:

Je kan fotos ook maken met de fotocamera, helaas is er volgens mij nog geen manier om ze op de PC te zetten.

PC:

Ook kan je fotos maken met Fraps, wanneer je deze maakt zal je die in de folder vinden van Fraps ;) .

PC:

De laatste manier is het om met het knopje "Print Screen" een screen te maken. Ga dan naar Paint ---> Edit ---> Plakken. Dan staat je plaatje in Paint :) !

je plaatjes kan je uploaden via Imageshack, daarna krijg je 2 links. Een Hotlink-Link en een Thumbnail-Link. Kies de Thumbnail Link als het plaatje groter is dan 640 pix. , als het plaatje kleinder of 640 pix. is kan je de Hotlink-Link hier neerzetten

Hier is btw ook al een topic over ( hier ) ;) .

Geplaatst: (bewerkt)

Kijk hier voor cj's in alle soorten en maten ;)

Edit:

W3sl3y was me net voor(ik was het topic aan het zoeken red.)

Bewerkt: door josie
Geplaatst:
De Links doen het gewoon goed mischien ben je zo lui om niet te zoeken...?

mijn pc doet gewoon raar is daar iets mee?

Geplaatst:

en dit topic doet het wel en zeker alle andere niet..

als je gewoon eens klikt op zon link zie je allemaal Cj's en anders kan je ook nog eens op google kijken

Geplaatst:

Het is een mod... Ik heb hem nu niet meer..

Hij is van Offroader23 van gtaforums.com, dat is de Chevrolet Suburban Lowrider. De paintjob zit erbij.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...