Juice Geplaatst: 4 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 oktober 2005 ik had dit al gevraagd in een andere topic maar toen kreeg ik geen antwoord dus hier nog een keer: op GTAgames.nl staat een savegame met 100%. maar dr staat: publicity tour, maar die missie is toch van love fist? en dan zit je toch pas op de helft van het spel? dus hoe kun je dan 100% halen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 4 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 oktober 2005 In het andere topic werd ook al gezegd dat Publicity Tour ook een missie van Sunshine Auto's is, dus het is niet nodig om dit nog eens te vragen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Juice Geplaatst: 4 oktober 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 oktober 2005 In het andere topic werd ook al gezegd dat Publicity Tour ook een missie van Sunshine Auto's is, dus het is niet nodig om dit nog eens te vragen. kijk dan eens naar deze topic!: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=7723 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 4 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 oktober 2005 OK, ik heb het gezien, Publicity Tour is geen missie van Sunshine Auto's. Maar als er bij staat dat het een 100% save game is, dan moet je er maar op vertrouwen dat het ook echt zo is. Test die save game eerst maar eens. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Juice Geplaatst: 4 oktober 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 oktober 2005 (bewerkt) OK, ik heb het gezien, Publicity Tour is geen missie van Sunshine Auto's. Maar als er bij staat dat het een 100% save game is, dan moet je er maar op vertrouwen dat het ook echt zo is. Test die save game eerst maar eens. dus ik moet die savegame gewoon in die map gooie, en dan het spel opstarten? maar ik heb nu ook al een spel blijft die dan wel gewoon staan? Bewerkt: 4 oktober 2005 door Mr.Mister Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bigG Geplaatst: 4 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 oktober 2005 Ja die blijft staan, je hebt ik totaal 8 slots en als je maar 1 savegame hebt en je gooit die andere erbij dan worden het er dus 2, en dan heb je ook nog 6 slots over. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Juice Geplaatst: 4 oktober 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 oktober 2005 Ja die blijft staan, je hebt ik totaal 8 slots en als je maar 1 savegame hebt en je gooit die andere erbij dan worden het er dus 2, en dan heb je ook nog 6 slots over. maar ik ga het pas voor de eerste keer doen, iets downloaden voor vice city. oke nog allemaal even op een rijtje: download de savegame en zet hem in: C:\Documents and Settings\Computernaam\Mijn Documenten\GTA Vice City User Files. dan het spel op starten en is het dan goed? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bigG Geplaatst: 4 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 oktober 2005 Jep, je moet dan load game kiezen en dan degene kiezen met de naam Publicity Tour. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Juice Geplaatst: 4 oktober 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 oktober 2005 Jep, je moet dan load game kiezen en dan degene kiezen met de naam Publicity Tour. o dus het komt eral vanzelf te staan publicity tour? handig! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 4 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 oktober 2005 Nog even reageren op het begin, Publicity Tour is niet een missie die nodig is om de laatste missie (Keep your Friends Close) uit te spelen, daarvoor zijn alleen de missies van Ken Rosenberg, Ricardo Diaz, 3 van Cortez, de Printworks nodig en nog 4 bedrijven, + een aantal huizen enz. Als laatste missies kan je dus nog aardig wat verschillen hebben, voor zover ik weet deze allemaal: Keep Your Friends Close G-Spotlight The Job Distribution Two Big Hit Trojan Voodoo Cabmaggedon All Hands On Deck! Dat zijn ze geloof ik allemaal, alle andere missies zijn nodig voor Keep Your Friends Close of gaan ze één van deze missies vooraf. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dizzee Geplaatst: 4 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 oktober 2005 Ja die blijft staan, je hebt ik totaal 8 slots en als je maar 1 savegame hebt en je gooit die andere erbij dan worden het er dus 2, en dan heb je ook nog 6 slots over. maar ik ga het pas voor de eerste keer doen, iets downloaden voor vice city. oke nog allemaal even op een rijtje: download de savegame en zet hem in: C:\Documents and Settings\Computernaam\Mijn Documenten\GTA Vice City User Files. dan het spel op starten en is het dan goed? Niet er zomaar bij pleuren he, wel zorgen dat je het nummertje in de filenaam verandert anders overwrite je jouw savegame en ben je die kwijt... dus: jouw origineel savegame heeft bv. de naam GTAVCsf1.b en die 100% savegame ook, zorg dan dat je die 100% savegame GTAVCsf2.b noemt of één van de andere slots. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.