Jump to content

Savegame dtm2

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Heey mensen

Ik wou net dtm 2 opstarten, als ik zie dat al mijn savegames weg zijn! Ik had het spel net uitgespeeld :@

Nou weet ik misschien hoe het komt: Als ik dtm2 in mijn dvdrom doe, krijg ik de autorun. Altijd als ik op play druk, krijg ik eerst te zien The game is not be'n patched. Play anywai? Dus vandaag dacht ik: laat ik hem maar een patchen(ik heb geen idee wat het is. Na een tijdje wist ik niet zeker of het iets kwaat kom en heb de patch installatie afgesloten. Toen ben ik dtm2 gaan spelen. Na 3kwartier stopte ik ermee en ben huiswerk gaan maken. Toen ik daarmee klaar was wou ik dtm2 gaan spelen, blijkt dat al mijn savegame's zijn gewist!

Nou weet ik zeker dat ik de savegame's niet handmatig heb gewist. Weet iemand wat ik hier aan kan doen? Of kan ik ergens een savegame downloaden van internet?

Alvast bedankt

gta gamer13

Bewerkt: door gta gamer13
Geplaatst:

Je moet bijvoorbeeld een patch downloaden om een online game verder te spelen, dus het is een soort upgrade.

Geplaatst: (bewerkt)
Je moet bijvoorbeeld een patch downloaden om een online game verder te spelen, dus het is een soort upgrade.

Maar mijn savegame's kunnen hierdoor toch niet verloren gaan?

EDIT: ik heb een grote schrijffout gemaakt.

Ik heb ze zelf niet gewist! weet iemand de map waar de savegame's instaan?

Bewerkt: door gta gamer13

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...