Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Yoow luitjes! :puh::D

Ik vroeg me af of het mogelijk is om alle kleren te kopen. Bijv: je ziet een ventje met een leuke trui op straat lopen. Kun jij die dan ook kopen?

Geplaatst:

Nee, dit is niet mogelijk. De kleding in de kledingzaken komt niet voor bij mannetjes die je in het spel tegenkomt. Misschien zijn er uitzonderingen maar daar weet ik niet van. :)

Geplaatst:

Nee niet alles is mogelijk, maar er zijn genoeg keuzes is de winkel!

Dus je als je alle kleding hebt van alle winkels, wat ik heb. Kun je heel wat kiezen en verschillende dingen dragen.

Soms heb je wel wat kleding wat burgers in de steden dragen, in de winkels liggen, maar lang niet alle.

Geplaatst: (bewerkt)

Nee dat kan niet :N

Maar ja kan wel heel veel kleren van alle winkels kopen. Dan zouden er een paar daarvan op een shirt dat ee nman op straat draagt bijv. sommige homies hebben een green hoody die kan je dan wel kopen :bier:;)

EDIT: Levi was even sneller

Bewerkt: door s.e.v.a.n.
Geplaatst:

Er zijn ook verschillende mods, en skins te downloaden, waarbij mooie kleding zit ;) Of zoals Mad Dogg al zei, je kunt je eigen kleding ontwerpen...

Btw: Sommige kleren zijn inderdaad wel te koop, maar de meeste kleren ook niet....

Zo zie je vaak een burger lopen in een oranje trainingsjack, deze jack hangt wel in de winkels, alleen is niet te koop ;)

Geplaatst:

wanneer kan je eigelijk in Diddier Sachs?

ik heb bijna alle missies uitgespeelt ben nu in Las venturas bij de laatste missies

van tenpenny dat je powlaski moet killen.

Geplaatst:
wanneer kan je eigelijk in Diddier Sachs?

ik heb bijna alle missies uitgespeelt ben nu in Las venturas bij de laatste missies

van tenpenny dat je powlaski moet killen.

Dat kan nadat je weer terug bent in Los Santos. Dat is een beetje aan het einde van het verhaal. Je vind DS in Rodeo, LS.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...