BaasB Geplaatst: 4 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2005 Yoow luitjes! Ik vroeg me af of het mogelijk is om alle kleren te kopen. Bijv: je ziet een ventje met een leuke trui op straat lopen. Kun jij die dan ook kopen? Reageren
Dizzee Geplaatst: 4 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2005 Nee, dit is niet mogelijk. De kleding in de kledingzaken komt niet voor bij mannetjes die je in het spel tegenkomt. Misschien zijn er uitzonderingen maar daar weet ik niet van. Reageren
.Levi. Geplaatst: 4 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2005 Nee niet alles is mogelijk, maar er zijn genoeg keuzes is de winkel! Dus je als je alle kleding hebt van alle winkels, wat ik heb. Kun je heel wat kiezen en verschillende dingen dragen. Soms heb je wel wat kleding wat burgers in de steden dragen, in de winkels liggen, maar lang niet alle. Reageren
s.e.v.a.n. Geplaatst: 4 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2005 (bewerkt) Nee dat kan niet Maar ja kan wel heel veel kleren van alle winkels kopen. Dan zouden er een paar daarvan op een shirt dat ee nman op straat draagt bijv. sommige homies hebben een green hoody die kan je dan wel kopen EDIT: Levi was even sneller Bewerkt: 4 oktober 2005 door s.e.v.a.n. Reageren
Achille Geplaatst: 4 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2005 En anders kan je je kleren zelf designen door een TXD van een bepaalde trui bv te bewerken Reageren
P-Jamma Geplaatst: 4 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2005 Er zijn ook verschillende mods, en skins te downloaden, waarbij mooie kleding zit Of zoals Mad Dogg al zei, je kunt je eigen kleding ontwerpen... Btw: Sommige kleren zijn inderdaad wel te koop, maar de meeste kleren ook niet.... Zo zie je vaak een burger lopen in een oranje trainingsjack, deze jack hangt wel in de winkels, alleen is niet te koop Reageren
Achille Geplaatst: 4 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2005 Of je kijkt bij GTAgames.nl bij downloads kan je wat kleren downloaden Reageren
braxe2005 Geplaatst: 8 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2005 wanneer kan je eigelijk in Diddier Sachs? ik heb bijna alle missies uitgespeelt ben nu in Las venturas bij de laatste missies van tenpenny dat je powlaski moet killen. Reageren
Gunslinger Geplaatst: 8 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2005 wanneer kan je eigelijk in Diddier Sachs?ik heb bijna alle missies uitgespeelt ben nu in Las venturas bij de laatste missies van tenpenny dat je powlaski moet killen. Dat kan nadat je weer terug bent in Los Santos. Dat is een beetje aan het einde van het verhaal. Je vind DS in Rodeo, LS. Reageren
Dizzee Geplaatst: 8 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2005 Om precies te zijn na de missie 'Homecoming'. Reageren
braxe2005 Geplaatst: 8 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2005 bedankt voor de uitleg Reageren
Sunray Geplaatst: 13 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2005 waar kun je rockstar kleren kopen in welke zaak bv een hemd met rockstar erop Reageren
Dizzee Geplaatst: 13 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2005 In de suburban kan je een Rockstar Hood en een Rockstar Sweat kopen. Misschien dat daar Rockstar opstaat. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.