Jump to content

Welke mod zal het verste komen?

Welke mod zal het verste komen?  

9 leden hebben gestemd

1. 1. Welke mod zal het verste komen?

• GTA: Burnout
      0
    • GTA: Future of Vice
      0
    • GTA: Amsterdam
      2
    • Ik heb geen idee
      1
    • Ik denk dat geen enkele mod ver komt
      4
    • Ze komen allemaal ver
      0
    • GTI
      2

Recommended Posts

Geplaatst:

Stem hier welke mod het het verste schopt.

Ik zelf denk GTA: Amsterdam :klap:

Geplaatst:

Dit vind ik eigenlijk een erg domme poll, wat heb je hier in godsnaam nou aan. En, ik weet het eigenlijk wel zeker dat GTI het verste komt. Ookal staat hij er niet bij.

Geplaatst: (bewerkt)
Dit vind ik eigenlijk een erg domme poll, wat heb je hier in godsnaam nou aan. En, ik weet het eigenlijk wel zeker dat GTI het verste komt. Ookal staat hij er niet bij.

We weten allemaal eigenlijk wel dat GTI de beste is op dit moment en het verste komt, maar de mensen die de mods die in de poll staan leiden hebben er erg veel aan deze poll denk ik(zo kunnen ze zien dat ze mischien nog wat moeten verbeteren)

En deze mods liggen een beetje op 1 lijn waardoor het een spannende poll word.

Vind ik. :'D

Bewerkt: door naim
Geplaatst:

Nou, ik vind het toch een beetje domme poll, dit lijkt wel als er bedoeld wordt, welke verder komt, van dat bijvoorbeeld GTA: burnout het haalt, en GTA Amsterdam het niet haalt. Dus, dat je er niet zeker van bent, als ze het wel halen enzo. Vind dit eigenlijk een beetje negatief, en een totaal domme poll.

:bonk:

Geplaatst: (bewerkt)
Nou, ik vind het toch een beetje domme poll, dit lijkt wel als er bedoeld wordt, welke verder komt, van dat bijvoorbeeld GTA: burnout het haalt, en GTA Amsterdam het niet haalt. Dus, dat je er niet zeker van bent, als ze het wel halen enzo. Vind dit eigenlijk een beetje negatief, en een totaal domme poll.

:bonk:

Dit is meer over de mening van de mensen niet over wat er gaat gebeuren.

Lijkt me logies als mensen moeten stemmen. Dus alles wat er uit deze poll komt betekend niet dat het zo zal gebeuren. Net als een wishlist voor de volgende GTA.

Hoefd ook niet ALLEMAAL waar te zijn. Als mensen het leuk vinden om hier op te stemmen bijv.

dan hoeven ze er niet iets aan te hebben/ van te leren :Y

Bewerkt: door naim
Geplaatst:

Ik denk dat geen een van de genoemde mods ver komt :N.

GTA Burnout heeft misschien nog wel een kans maar de rest, nee.

En waarom staat GTI er eigenlijk niet bij :ch: ?

Geplaatst:
Ik denk dat geen een van de genoemde mods ver komt :N.

GTA Burnout heeft misschien nog wel een kans maar de rest, nee.

En waarom staat GTI er eigenlijk niet bij  :ch: ?

Dan komt GTI een beetje te veel voor te liggen denk ik.

GTI is denk ik de mod die het het verste schopt op dit moment.

En als iedereen op GTI stemt dan kan je ook de verschillen nauwelijks meer zien tussen deze 3 die op 1 lijn liggen.

Je kan wel een poll maken over GTI, GTA:LVS, en mods die al erg ver zijn net als GTI.

GTI is anders gezegt gewoon te goed voor deze poll ;)

Dit onderwerp(Overige Hulp) lijkt me het geschiktste voor deze poll ice cold killa

Deze poll is eigenlijk ook wel overige hulp voor de leiders.

Mazzeltje: Ik wil niet dat je mijn tekst verwijderd. :{ Ik zei dat GTI er gewoon bij hoort en dat ik de Poll heb aangepast.

Geplaatst:

De enigste die het ver zal schoppen is denk ik GTI.

Over die andere Mods heb ik namelijk haast niks gehoort.

Dat GTI een goed project is weet ik.

Ik wil eerst het resultaat zien van die andere Mod's en dan kan ik goed oordelen hier over.

Geplaatst:

Ik wil eerst het resultaat zien van die andere Mod's en dan kan ik goed oordelen hier over.

helemaal mee eens. :Y

Geplaatst:

Waarom ben je dan voor GTA: Amsterdam of ben je voor hun 2en?

Zelf weet ik heel erg zeker dat GTI (Grand Tani Islands) ver zal komen! Het wordt echt een goeie Mod! :'D

Geplaatst:

Waarom ben je dan voor GTA: Amsterdam of ben je voor hun 2en?

Zelf weet ik heel erg zeker dat GTI (Grand Tani Islands) ver zal komen! Het wordt echt een goeie Mod! :'D

Ik heb GTI er niet zelf bij gedaan. Was ook niet mijn bedoeling.

Want nu denk ik dat deze met meer dan 20000 stemmen boven de andere komt te staan, maar achteraf had ik sowiezo voor GTI gestemd.

Geplaatst:

Niet een van al die mod projects lukt het behavle GTI. GTA Amsterdam: Te veel Sketchup, te weining ervaring, kunnen niet eens mappen

GTA Brunout: EEN paar middelmatige 3DS modellers, en niet echte scripters, mappers

Future of Vice: Ik quit ermee, omdat het gwoon niet goed draai, maar wel een aardig project ok al zeg ik t zelf, krijgen hulp van andere modders, allemaal 3DS, en allemaal ervaring met 3DS, maar 1 scripter, en alle drie kunnen mappen, maar 3 is verre weg gewoon te weinig, zekfs nu ik er mee quit

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...