blackpearl11 Geplaatst: 4 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2005 Heej! Ik weet niet eens of ik dit MAG doen maar met de zoekfunctie kon ik niks vinden De topic is bedoeld als request topic voor textures(plaatjes) die goed/leuk zijn om autopaintjobs mee te maken:) Nou veel succes Reageren
Achille Geplaatst: 4 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2005 Hoe Bedoel je? Meer Uitleg a.u.b. Heb je Plaatjes nodig? kijk dan gewoon op google -> afbeeldingen en dan bv als je iets met tibal op wil typ je simpelweg gewoon tribal daar is dit topic niet voor nodig..! Reageren
P-Jamma Geplaatst: 4 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2005 (bewerkt) Hoe Bedoel je? Meer Uitleg a.u.b. Heb je Plaatjes nodig? kijk dan gewoon op google -> afbeeldingen en dan bv als je iets met tibal op wil typ je simpelweg gewoon tribal daar is dit topic niet voor nodig..! Ik snap eigenlijk niet wat je hier onduidelijk aan vind Hij wil graag Textures aanvragen die hij kan gebruiken als Paint Job voorop auto's... @ BlackPearl, dit kan je het beste aanvragen in het: Texture aanvraag Topic maar er zijn vast ook wel genoeg mensen die je willen helpen aan goede paintJobs, check trouwens ook even de Download Database van GtaGames.nl, hier staan er ook veel op Bewerkt: 4 oktober 2005 door Nasty-Toilet-Man Reageren
Achille Geplaatst: 4 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2005 Ik heb hem vanmiddag uitgelegd hoe je een paintjob aan een auto kan geven, dus hij weet het pas sinds vanmiddag,, hij heeft er nog geen gemaakt en hij luistert niet naar men adviezen.. Ik zeg alleen maar dat een request topic iets is om aan te vragen en hij wilt er zelf gebruik van maken, dus kan hij beter toch gewoon zelf vragen want er zijn niet zoveel mensen die Paintjob's maken niet? Reageren
P-Jamma Geplaatst: 4 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2005 Ik heb hem vanmiddag uitgelegd hoe je een paintjob aan een auto kan geven, dus hij weet het pas sinds vanmiddag,, hij heeft er nog geen gemaakt en hij luistert niet naar men adviezen.. Ik zeg alleen maar dat een request topic iets is om aan te vragen en hij wilt er zelf gebruik van maken, dus kan hij beter toch gewoon zelf vragen want er zijn niet zoveel mensen die Paintjob's maken niet? Tjah, raar dat hij niet naar je adviezen luistert... Je neemt er echter toch wel de moeite voor @ Black Pearl, misschien is het een idee om eerst een aantal Tutorials door te lezen? Want voor beginners is het niet zo heel gemakkelijk om zomaar inneens te starten Reageren
Achille Geplaatst: 4 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2005 Ach ja en hij heeft ook al een auto voor GTI gehuurd maar hij heeft nog nooit een auto gemaakt dus laten we maar eerst even kijken of ie er wel iets van bakt, anders is al dit enthousiasme voor niks geweest.. Reageren
Big-Bear Geplaatst: 6 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2005 Madd Dog, ken jij nou nooit je mond houden, ik vind dit opzicht wel handig idee, maar moet er wel op reageerd worden, en ook de reqeusts gemaakt worden Maar hier voor zullen sommige zich moeten inzetten Reageren
Achille Geplaatst: 6 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2005 Nee kan ik niet kijk.. Hij vroeg textures,, plaatjes voor op zijn auto omdat ie ze zelf niet kon vinden ,, Correct me if i'm wrong,, je kan het beste Google gebruiken,, en anders stuur ik wel een paar via msn blackpearl11 @Big Bear,, ik wou alleen zeggen dat hij nog geen auto heeft gemaakt dus ook geen ervaring opgedaan, en hij wilt gelijk met GTI meedoen.. Grtz MD Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.