GTA GUY Geplaatst: 4 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2005 Ik heb van een andere site een save - game gedownload 100%, En nu heb ik hier iets raars. In een van de garages staat een grijze ( of witte ) sentinel met rode bumers en al!! Erg weird. Nog meer mensen die deze auto kennen. Reageren
SWYV Geplaatst: 4 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2005 bedoel jij niet die "yakuza stinger" ?? want enkel "Yakuza stinger" heeft zo'n kleur maar een sentinel?? nog nooit gezien, een tip ga in die wagen binnenstappen en typ daarna welke naam die auto heeft vb sentinel of yakuza stinger Reageren
Roxx0rz Geplaatst: 4 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2005 Waarschijnlijk had die persoon mods in zijn spel zitten en zo de savegame op de site gezet, dus waarschijnlijk had die auto andere carcols, (kleuren) en daardoor is hij rood met wit. Als je naar de pay 'n spray gaat is hij weer goed Reageren
GTA GUY Geplaatst: 5 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 5 oktober 2005 (bewerkt) Dat zou kunnen? Maar ik maak wel een screen. Bewerkt: 5 oktober 2005 door GTA GUY Reageren
Juju Geplaatst: 5 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2005 er staat ook een blauw Lobo, die komen ook niet voor tsja de gene van wie die is geweest zal wel een mod hebben gedownload Reageren
GTA GUY Geplaatst: 5 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 5 oktober 2005 Nou inderdaad, ik zag toen ook die blauwe lobo staan. Maar als die gene dan een mod zou hebben gebruikt, en ik gebruik geen mod. Dan zou die save- game het toch ook niet doen!!!! Reageren
SWYV Geplaatst: 5 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2005 Nou inderdaad, ik zag toen ook die blauwe lobo staan.Maar als die gene dan een mod zou hebben gebruikt, en ik gebruik geen mod. Dan zou die save- game het toch ook niet doen!!!! normaal wel als jij savegame gebruikt van iemand die carcols.dat heeft veranderd zou kunnen dat kleuren op auto's ook veranderd en vast voor altijd, misschien best naar pay'n spray binnenrijden en misschien andere kleuren he Reageren
GTA GUY Geplaatst: 5 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 5 oktober 2005 Maar waarom zou ik naar pay n' spray gaan. Ik vind de kleuren wel mooi zo! Reageren
Roxx0rz Geplaatst: 5 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2005 Lol, waarom post je dit dan? Kijk of de kleuren weer goed zijn als je naar de pay 'n spray bent gegaan. En daarna laad je die savegame opnieuw en dan zijn ze weer blauw en rood met wit Reageren
8-Ball Geplaatst: 6 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2005 Dit komt vast doordat de GTA 3 Ultimate Trainer is gebruikt, daarmee kan je auto's in je garage zetten en je eigen kleuren bepalen. Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 6 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2005 (bewerkt) is die niet ilegaal? Volgens mij niet... Het is een gewone trainer voor GTA... Net als de N00bmode voor SA Bewerkt: 6 oktober 2005 door DaddyPimp Reageren
Typhoon Geplaatst: 6 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2005 trainers zijn niet illegaal Reageren
arnie Geplaatst: 6 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2005 Ik vind de kleuren wel cool zo, maar ik heb en vraagje. Kunnen die trainers iets aan je savegame verandersn, bv. dat je geen 100% meer kan uitspelen zoals bij cheats Reageren
peter99 Geplaatst: 6 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2005 wel leuk een rood-grijs-wit sentinel Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.