Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb dit onderwerp 2 keer gepost, omdat ik het eerst in een topic had gezet waar toen nooit meer op gereageerd... Deze topic past eigenlijk niet zo goed in GTA San Andreas General thuis, ik hoop dat jullie er geen probleem mee hebben...

Dit is 'm:

Voor de mensen die met de N00bmode niet voorbij drive-trhu kunnen komen, ik ben er al wel voorbij. De laatste missie die ik gedaan heb is Cesar Vialpando, met de lowriders. Dus ik ben nog niet zo ver voorbij drive-trhu. Maar voor degene die niet voorbij drive-trhu kunnen komen, wil ik best mijn save game bij deze topic zetten...

P.S. Mijn CJ ziet er wel heel debiel uit, mongolische kleren, dom kapsel, maar ik denk niet dat jullie dat echt erg vinden, hè :'D

Geplaatst: (bewerkt)

Je kan hier al je vragen en tips over de n00bmod kwijt. Het is een speciaal topic daarvoor. :)

Bewerkt: door Gunslinger
Geplaatst: (bewerkt)

Euh, waar slaat dit op? als er wat wordt gevraagd voor een savegame, dan post je hem in het savegame request topic. Maar dit hoeft niet, je bedoeld het goed, maar dit valt (volgens mij) onder postboosten.

nog veel plezier op het forum :cya:

Bewerkt: door BoMBeRMeN
Geplaatst:
Je kan hier al je vragen en tips over de n00bmod kwijt. Het is een speciaal topic daarvoor. :)

Ja dat klopt. Daar had ik hem ook eerst gepost. Maar zoals ik al zei: niemand zegt meer iets op dat topic. Daarom had ik hem hier geplaatst. Maarja als het niet mag zal ik hem wel verwijderen. Of kan een gewoon lid dat niet? :?

Geplaatst:

Ja dat klopt. Daar had ik hem ook eerst gepost. Maar zoals ik al zei: niemand zegt meer iets op dat topic. Daarom had ik hem hier geplaatst. Maarja als het niet mag zal ik hem wel verwijderen. Of kan een gewoon lid dat niet? :?

Ik wist niet dat je in dat topic had gereageerd.

Maar een lid kan topics en posts niet verwijderen. Je kan dit topic het beste laten rusten (niet in reageren). Dan zakt het vanzelf naar beneden.

Gunslinger

• 3 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...