Jump to content

Wanneer komen de final missions?


Juice

Recommended Posts

ik heb 2 vraagjes:

1. bij vercetti estate staat een dat ik nog een missie moet doen want op de radar staat een V. maar ik heb allang die asset vrijgespeelt en ik zie nergens een roze marker staan voor een missie dus wat moet ik doen?

2. zit nu op 35% of 38% ik weet niet zeker maar een van die twee. en moet alleen de missie van Avery Demolition Man nog doen.

daar blijf ik steeds hangen. maar mijn vraag is: na welke missie of op hoeveel procent krijg je die laatste twee missies? Cap The Collector en Keep Your Friends Close?

alvast bedankt!

Bewerkt: door Juice
Link to comment
Delen op andere websites

ik heb 2 vraagjes:

1. bij vercetti estate staat een dat ik nog een missie moet doen want op de radar staat een V. maar ik heb allang die asset vrijgespeelt en ik zie nergens een roze marker staan voor een missie dus wat moet ik doen?

2. zit nu op 35% of 38% ik weet niej zeker maar een van die twee.  en moet alleen de missie van Avery Demolition Man nog doen.

daar blijf ik steeds hangen. maar mijn vraag is: na welke missie of op hoeveel procent krijg je die laatste twee missies? Cap The Collector en Keep Your Friends Close?

alvast bedankt!

Die "V" Houdt in dat daar een teller is die geld oplevert, er komt geen extra missie ;) .

Je kan pas Keep Your Friends Close en Cap the Collector doen als je 6 assets hebt uitgespeeld, The Printworks moet hier een van zijn. Je moet de missies die daarvoor komen natuurlijk ook doen. (Exc. enkele zij-missies)

PS: Ik denk dat het beter is dat je je vragen allemaal in 1 topic zet, dan dat je meerdere topics maakt ;) .

Edit: Boatyard, Cherry Poppers, Studio? PS: Vercetti Estate telt niet me.. ;) .

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb 2 vraagjes:

1. bij vercetti estate staat een dat ik nog een missie moet doen want op de radar staat een V. maar ik heb allang die asset vrijgespeelt en ik zie nergens een roze marker staan voor een missie dus wat moet ik doen?

2. zit nu op 35% of 38% ik weet niej zeker maar een van die twee.  en moet alleen de missie van Avery Demolition Man nog doen.

daar blijf ik steeds hangen. maar mijn vraag is: na welke missie of op hoeveel procent krijg je die laatste twee missies? Cap The Collector en Keep Your Friends Close?

alvast bedankt!

Die "V" Houdt in dat daar een teller is die geld oplevert, er komt geen extra missie ;) .

Je kan pas Keep Your Friends Close en Cap the Collector doen als je 6 assets hebt uitgespeeld, The Printworks moet hier een van zijn. Je moet de missies die daarvoor komen natuurlijk ook doen. (Exc. enkele zij-missies)

PS: Ik denk dat het beter is dat je je vragen allemaal in 1 topic zet, dan dat je meerdere topics maakt ;) .

bedankt!:

ik heb nu:

Malibu Club (asset vrijgespeelt)

Pole Position (asset vrijgespeelt)

PrintWorks (asset vrijgespeelt)

Vercetti Estate (asset vrijgespeelt)

Sunshine Autos (asset vrijgespeelt)

oeehhhh nog 1. weet jij 1 of meer mooie maar toch makkelijke bedrijven?

alvast bedankt!

Link to comment
Delen op andere websites

De Filmstudio heeft ook leuke missies. Daar moet je met de Dodo vliegen! :'D

Ik dacht dat het $60.000.-. :Y

Omdat je denk ik niet meer met Cheats speelt is Demolition Man een stukje moeilijker. Maak eerst al de mannetjes die in het gebouw zitten dood met het heli zonder dat je met het eerste bom begint! Daarna pak je de eerste bom en doe je rustig de missie. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

De Filmstudio heeft ook leuke missies. Daar moet je met de Dodo vliegen! :'D

Ik dacht dat het $60.000.-. :Y

Omdat je denk ik niet meer met Cheats speelt is Demolition Man een stukje moeilijker. Maak eerst al de mannetjes die in het gebouw zitten dood met het heli zonder dat je met het eerste bom begint! Daarna pak je de eerste bom en doe je rustig de missie. ;)

soms speel ik met cheats

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb 2 vraagjes:

1. bij vercetti estate staat een dat ik nog een missie moet doen want op de radar staat een V. maar ik heb allang die asset vrijgespeelt en ik zie nergens een roze marker staan voor een missie dus wat moet ik doen?

2. zit nu op 35% of 38% ik weet niej zeker maar een van die twee.  en moet alleen de missie van Avery Demolition Man nog doen.

daar blijf ik steeds hangen. maar mijn vraag is: na welke missie of op hoeveel procent krijg je die laatste twee missies? Cap The Collector en Keep Your Friends Close?

alvast bedankt!

Die "V" Houdt in dat daar een teller is die geld oplevert, er komt geen extra missie ;) .

Je kan pas Keep Your Friends Close en Cap the Collector doen als je 6 assets hebt uitgespeeld, The Printworks moet hier een van zijn. Je moet de missies die daarvoor komen natuurlijk ook doen. (Exc. enkele zij-missies)

PS: Ik denk dat het beter is dat je je vragen allemaal in 1 topic zet, dan dat je meerdere topics maakt ;) .

bedankt!:

ik heb nu:

Malibu Club (asset vrijgespeelt)

Pole Position (asset vrijgespeelt)

PrintWorks (asset vrijgespeelt)

Vercetti Estate (asset vrijgespeelt)

Sunshine Autos (asset vrijgespeelt)

oeehhhh nog 1. weet jij 1 of meer mooie maar toch makkelijke bedrijven?

alvast bedankt!

Je moet de bootyard nog dan,

die vind je in de haven en om die vrijgespeelt te hebben moet je in een boot gaan en dan start die missie

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
  • 1 maand later...
Weet je welke gemakellijker is: Cherry poppers, 50 ''ijsjes'' rondbrengen en je hebt een asset.

Bij de bootyard hoef je maar een missie te doen en die gaat sneller dan die Cherry Popper missie!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...