scratchspy Geplaatst: 5 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2005 ik heb net de missie new model army. geplaatst en iemand anders heeft die voor mij gespeeld. maar ik krijg nu geen nieuwe missies tot mijn beschikking. wie kan mij helpen ik krijg ook geen telefoontje ofzo. groetjes Reageren
GTA-Freak2 Geplaatst: 5 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2005 misschien moet je meer respect hebben ofzo? maar ik weet het niet zeker gta-freak Reageren
Flame^ Geplaatst: 5 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2005 ik heb net de missie new model army. geplaatst en iemand anders heeft die voor mij gespeeld. maar ik krijg nu geen nieuwe missies tot mijn beschikking. wie kan mij helpen ik krijg ook geen telefoontje ofzo. groetjes New Model Army is niet nodig voor de Storyline. Je kan dus gewoon End of the Line halen, zonder dat je New Model Army hoefte te doen. Kan je ook zeggen welke missie je hebt gedaan voor de Zero Missies? Hierna kunnen we je denk ik pas echt verder helpen. Kijk anders ook nog even goed op je radar, misschien zie je opeens nog een marker of dergelijke . Edit:@gtafan1221 Er staat hoefte, verleden tijd dus . En Wang cars heb je ook alleen maar nodig voor de 100%, niet voor de Storyline. Het handigste is toch echt dat je verteld welke missie(s) je voor de Zero missies hebt gehaald. PS: ik heet Big Smoke, niet .Levi. . Reageren
Velaro Geplaatst: 5 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2005 (bewerkt) Heb je de rijschool al gedaan (als je dat gedaan hebt moet je Wang Cars kopen )Dus als je de rijschool al gedaan hebt moet je Wang Cars kopen ,zou je anders wat meer informatie kunnnen geven @Levi,hij zei toch dat iemand anders hem voor hem heeft gespeeld ,dus is hij die missie al voorbij Bewerkt: 5 oktober 2005 door gtafan1221 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.