Jump to content

GTA Vice City jokes


Joriz

Recommended Posts

Zeg, die met de appartment 3a, doet me denken aan iets, jullie niet?

Zoiets als, een van de eerste scenes van SCARFACE?! Heel grappig.

Altijd al geweten dat vice city een soort van mix is van Scarface(kijk ook maar eens in je eigen kamer in vercetti estate, puur scarface!),

the Goodfellas(stem van tommi vercetti is gedaan door Ray Liotta), Miami Vice(radiozenders, politie, tommi en lance, alles eigenlijk) en niet te vergeten natuurlijk een duidelijk vervolg op gta3.

gta 3 is in the 90s en vice city in 80s dat vind ik vaag maar leuke grappen :lol:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 171
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Arjen

    23

  • Baffie

    18

  • Thabit

    14

  • Lantyz

    12

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik vind één ding in het spel helemaal onwijs grappig en dat is... Ken Rosenberg, wat een ongeloofelijke praatjesmaker is dat hé niet normaal, ik heb gewoon zin om een filmpje te maken van alle filmpjes waar hij in meespeelt en die online te zetten. Wat hij zegt alleen al, en dan die stomme gebaren erbij, het is echt gewoon te gek, niet voor woorden vatbaar...

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
In het hoten Ocean view in je appartement staat op de tv ook nog een award ofzo, daar staat op BEST SCHOOTER OF THE MONTH.

Toch best grappig.

Die heb je zelf verdient met de submissie in de schietbaan in Ammunation, Downtown ;) . Tevens kun je prijzen winnen met de races in het stadion.

Link to comment
Delen op andere websites

Als het goed is wel. In de loop van het spel komen er steeds meer dingen te staan in je huizen. Het vercetty Estate wordt bijvoorbeeld steeds rommeliger, overal liggen pizzadozen en vuilniszakken, etc. Ook hangen er steeds meer posters en liggen er bekende dingen op tafels etc.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat merk je denk ik ook pas op als je er écht op ga letten. In die kamer waar die pizzadozen liggen kom ik namelijk helemaal nooit. Veranderingen in het spel zelf heb ik er maar 3 gemerkt. 1 was het gebouw dat je met Demolition Man op moet blazen blijft een troep. Hetzelfde geldt voor de Haïtiaanse drugsfabriek en als 3e de wapens/voertuigen die je krijgt na missies of hidden packages.

Link to comment
Delen op andere websites

Die wapens en auto's zijn niet echt veranderingen, toch? Anders kan je de savepunten ook als 'verandering' aanduiden. Maar die fabriek en dat gebouw zijn inderdaad echt veranderingen in de map, net zoals de boot van Cortez die wegvaart.

Maar er zijn dus ook een heleboel kleine veranderingen in je safehouses, zoals GASH-tassen, pizzadozen, rotzooi, boomshinevaten, etc, etc, etc.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, daar heb je opzich wel gelijk in, een andere verandering die me ineens opviel was dat er ineens een brug naar Downtown niet meer geblokkeer was. Ik zat eerst namelijk alleen maar een beetje rond te racen. Na een week ofzo ging ik pas missies doen. Wat ik ook jammer vond (en ik dacht dat ze wél opengingen) was dat de poortjes naar de terminal bij die lange gangen naar de vliegtuigen dicht zijn. Ik dacht dat als je Vice City 100% had uitgespeeld je er wel doorheen zou kunnen, helaas was dat niet het geval..., maar in the mansion wordt het daar steeds een grotere rommel of is het op een gegeven moment beperkt? Daar zie je ook niet de vaas die Diaz zelf kapot gooit trouwens.

Bewerkt: door Baffie
Link to comment
Delen op andere websites

Die zijn er meer, op het topic over de 'R' van Rockstar heb je ook een zwembad in de vorm van het logo. Die ziet er zo uit. Die andere zwembaden op Starfish Eiland heb ik nog niet 'onderzocht' misschien hebben die ook wel speciale, grappige vormen.

post-3-1104177133.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...