Rea Geplaatst: 10 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2005 ja ik heb het geprobeert en je hebt gelijk, het is wel lache ja Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
LXZ-76 Geplaatst: 10 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2005 Hier...dit heb ik zelf verandert in paint: he hoe kom je aan 200% armour? :huh: :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 10 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2005 200% armor krijg je nadat je vigilante submissie level 12 hebt gehaald. Maar daar gaat dit topic eigenlijk niet over. [EDIT: Je hebt gelijk, Baffie, ik zat niet op te letten. Vigilante level 12 = 150% armor, 100% uitspelen = 200% armor] Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 10 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2005 Klopt niet helemaal, als je de vigilante missie level 12 hebt gedaan, krijg je 150 armor, de 200 krijg je pas als je het spel op 100% hebt uitgespeeld, maar zoals Lantyz al zei ging dit topic daar niet over dus laten we maar weer verder gaan met 'grapjes' over Vice City. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SabreTurbo Geplaatst: 26 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 26 november 2006 Leukste grap? De posters van Gash in the North Point Mall, Daarop staat 'closing soon', wat dus betekent dat ze problemen hebben, maar 'Gash' betekent zoiets als wond, snee, in het Engels. Dit maakt het dus dat een wond snel zal sluiten. Heel dubbelzinnig ja, maar wel heel apart. Gr. SabreTurbo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAVC Geplaatst: 26 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 26 november 2006 (bewerkt) als je diaz heb vermoord en zijn mansion overgenomen heb staat de trap vol met pizza dozen siggaretten peuken en wijn glazen en er staan 2 schoppen naast de deur en het schilderij van diaz is een beetje bewerkt Bewerkt: 26 november 2006 door GTAVC Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutchpet Geplaatst: 30 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 30 november 2006 Die foto van candy sux in je kantoor die zie je ook als je de laatste missie doet in dat filmpje, ik moet er elke keer weer om lachen als ik dat die Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.