Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

he ik heb een vraag bij het vliegveld wat je na een tijdje krijgt staat een hele grootte loods daar kunnen maar 4 auto's in daarna geeft ie aan dat de garage vol is. Maar is er een mod zodat er meer auto's in passen? ik heb al geprobeerd de ingang van de loods open te houden door er een auto tussen te doen dat werkt wel maar als de garage dan dicht is geweest en ik had er bijv. 6 auto's in staan zijn er 2 auto's weg.

alvast bedankt

Geplaatst: (bewerkt)
he ik heb een vraag bij het vliegveld wat je na een tijdje krijgt staat een hele grootte loods daar kunnen maar 4 auto's in daarna geeft ie aan dat de garage vol is. Maar is er een mod zodat er meer auto's in passen? ik heb al geprobeerd de ingang van de loods open te houden door er een auto tussen te doen dat werkt wel maar als de garage dan dicht is geweest en ik had er bijv. 6 auto's in staan zijn er 2 auto's weg.

alvast  bedankt

bij welke GTA en bij welke Vliegveld??

bedoel je die vliegveldje in de dessert??

Bewerkt: door wesley_GTA
Geplaatst:

hmm wat je kan doen is je voertuig ervoor zetten en dan gaat de deur open (omdat jij daar staat0 en dan snel erin rijden of ertegenaan lopen zodat ie erin gaat.. wel raar eigenlijk want die hangar is zoooooo groot zullen makkelijk 100 voertuigen inkunnen..

Geplaatst:
wel raar eigenlijk want die hangar is zoooooo groot zullen makkelijk 100 voertuigen inkunnen..

ja dat is wel nep. maar hij is ook eigenlijk bedoelt voor vliegtuigen en die zijn net weer iets groter dan autos

Geplaatst:

Kijk PatrickW lief aan. Hij heeft al een car park mod voor VC gemaakt, misschien kan hij er ook eentje voor SA maken? :'D

Geplaatst:

ok ik zal het eens proberen ennuh het is trouwens san andreas voor de pc ennuh Mad dogg dat had ik al geprobeert alleen als je dan later weer in je schuur komt staan er nog maar 4 auto's

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...