ottuh Geplaatst: 5 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2005 he ik heb een vraag bij het vliegveld wat je na een tijdje krijgt staat een hele grootte loods daar kunnen maar 4 auto's in daarna geeft ie aan dat de garage vol is. Maar is er een mod zodat er meer auto's in passen? ik heb al geprobeerd de ingang van de loods open te houden door er een auto tussen te doen dat werkt wel maar als de garage dan dicht is geweest en ik had er bijv. 6 auto's in staan zijn er 2 auto's weg. alvast bedankt Reageren
Wesley Geplaatst: 5 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2005 (bewerkt) he ik heb een vraag bij het vliegveld wat je na een tijdje krijgt staat een hele grootte loods daar kunnen maar 4 auto's in daarna geeft ie aan dat de garage vol is. Maar is er een mod zodat er meer auto's in passen? ik heb al geprobeerd de ingang van de loods open te houden door er een auto tussen te doen dat werkt wel maar als de garage dan dicht is geweest en ik had er bijv. 6 auto's in staan zijn er 2 auto's weg. alvast bedankt bij welke GTA en bij welke Vliegveld?? bedoel je die vliegveldje in de dessert?? Bewerkt: 5 oktober 2005 door wesley_GTA Reageren
Achille Geplaatst: 5 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2005 hmm wat je kan doen is je voertuig ervoor zetten en dan gaat de deur open (omdat jij daar staat0 en dan snel erin rijden of ertegenaan lopen zodat ie erin gaat.. wel raar eigenlijk want die hangar is zoooooo groot zullen makkelijk 100 voertuigen inkunnen.. Reageren
dmx Geplaatst: 5 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2005 wel raar eigenlijk want die hangar is zoooooo groot zullen makkelijk 100 voertuigen inkunnen.. ja dat is wel nep. maar hij is ook eigenlijk bedoelt voor vliegtuigen en die zijn net weer iets groter dan autos Reageren
Scott16 Geplaatst: 5 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2005 Kijk PatrickW lief aan. Hij heeft al een car park mod voor VC gemaakt, misschien kan hij er ook eentje voor SA maken? :'D Reageren
ottuh Geplaatst: 5 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 5 oktober 2005 ok ik zal het eens proberen ennuh het is trouwens san andreas voor de pc ennuh Mad dogg dat had ik al geprobeert alleen als je dan later weer in je schuur komt staan er nog maar 4 auto's Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.