djaa Geplaatst: 5 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2005 ik heb op yourgamingname.com aangemeld en heb de brief thuis gekregen en meteen op de site ingevuld wat kan ik dan nu allemaal doen?? Reageren
Mark B. Geplaatst: 5 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2005 Volgens die site kun je dan op een netwerk met je PSP. Maar waarom meld je je ergens voor aan als je niet eens weet wat je ermee kan doen. Reageren
ThOmAsZ Geplaatst: 5 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2005 Je kan dan online met je psp spelen. Als je dan een game hebt waarmee je online kan, dan moet je je wachtwoord en naam invullen. Je hebt dan ook toegang tot central station volgens mij. Net zoiets als met de ps2. Reageren
djaa Geplaatst: 5 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 5 oktober 2005 maar waar moet je dan online spelen moet ik bij mijn psp op die site komen om online te spelen of hoe moet dat?? Reageren
Cpt.Pinguin Geplaatst: 5 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2005 (bewerkt) op de psp kan je dan online spelen, ma hoe weet ik niet want ik heb nog geen psp edit: volgens mij vant de psp draadloos internet op ofzo Bewerkt: 5 oktober 2005 door Cpt.Pinguin Reageren
djaa Geplaatst: 5 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 5 oktober 2005 op de psp kan je dan online spelen, ma hoe weet ik niet want ik heb nog geen pspedit: volgens mij vant de psp draadloos internet op ofzo ik denk zelf dat als je de spel speelt dat het daar mischien in staat om online te spelen (maar heb zelf nog niet gevonden) Reageren
ThOmAsZ Geplaatst: 5 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2005 Ik denk dat je Via een Game moet inloggen op je Account, tenminste dat is met Playstation 2 games wel zo. Bv. met Killzone of bij Socom moet je dat doen, Maar bij andere Games zoals bij Fifa 2005 of Midnight club 3 dub edition, moet je je registreren bij het spel zelf, dan kun je dus met je aangemaakte ,van alleen dat spel, account in loggen. Dus ik neem aan dat het bij de PSP ook zo iets is. Reageren
Gunslinger Geplaatst: 5 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2005 yourgamingname.com is voor de PS2. Als je online wilt spelen met de PSP moet je je registreren op yourpsp.com. Hopelijk lukt het nu wel, Gunslinger Reageren
Gunslinger Geplaatst: 5 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2005 kost registreren geld? Registeren is zowel voor de PSP als voor de PS2 gratis. Het is niet zo dat je net zoals bij de XBOX er om de tijd voor moet betalen. Gunslinger Reageren
Cpt.Pinguin Geplaatst: 6 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2005 als je online speeld over het internet met de psp, kost DAT dan geen geld? :$ Reageren
henk_jan Geplaatst: 6 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2005 nee dat kan via WIFI of via een draadloos netwerk Bij dat draadloos netwerk moet je meestal wel voor betalen maar dat zijn de standaart internet kosten...(ik bedoel dus als je die thuis hebt) Reageren
djaa Geplaatst: 6 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 6 oktober 2005 yourgamingname.com is voor de PS2. Als je online wilt spelen met de PSP moet je je registreren op yourpsp.com. Hopelijk lukt het nu wel, Gunslinger maar wat ik bij de psp kreeg MOEST ik daar aanmelden bij yourgamingname Reageren
Gta:LCS Geplaatst: 6 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2005 Je kan als je De andere versie hebt gedownload op het internet surven door een door de versie aangemaakte InternetBrowser. Maarvoor het spelen met andere mensen door de hele wereld moet je een netwerk paswoord en een soort gebruikersnaam aanvragen. Internetten op de browser kan altijd maar om online te spelen moet je registreren op yourpsp.com en dan krijg je de gegevens thuis gestuurt. Je kan natuurlijk ook gewoon dicht bij elkaar staan en via infaroot gamen Reageren
djaa Geplaatst: 6 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 6 oktober 2005 yourgamingname.com is voor de PS2. Als je online wilt spelen met de PSP moet je je registreren op yourpsp.com. Hopelijk lukt het nu wel, Gunslinger maar wat ik bij de psp kreeg MOEST ik daar aanmelden bij yourgamingname die site wat er staat link me door naar yourgamingname Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.