Insane Geplaatst: 6 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2005 kost registreren geld? Registeren is zowel voor de PSP als voor de PS2 gratis. Het is niet zo dat je net zoals bij de XBOX er om de tijd voor moet betalen. Gunslinger betalen??? ik game gratis legaal online, alleen niet via Live Reageren
Cpt.Pinguin Geplaatst: 6 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2005 betalen om lcs online te spelen, heb geld genoeg maar dit zou ik wel geldverspilling noemen, waarschijnlijk verzint rockstar wel iets beters? Reageren
Insane Geplaatst: 6 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2005 volgens mij is online gamen geheel gratis, ik hoorde alleen wel iets bij de PU dat iets jammer was met online gamen, iets met betaalde punten. Reageren
Gunslinger Geplaatst: 6 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2005 Op de XBOX betaal je, als je gebruik wilt maken van XBOX Live. Internetten / online spelen brengt op de PSP geen extra kosten met zich mee. Je betaald alleen de kosten die je normaal betaald voor je draadloze internetaansluiting thuis. Met deze aansluiting is ook je PC verbonden met internet. Je hebt wel een draadloos netwerk nodig, of in ieder geval een router, om thuis online te kunnen spelen. Reageren
Cpt.Pinguin Geplaatst: 6 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2005 zou er ook lag zijn? Reageren
Gunslinger Geplaatst: 6 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2005 (bewerkt) zou er ook lag zijn? Zal wel meevallen. Verwacht maar dat het beter werkt dan op de PS2. Bij de PSP heeft Sony beter gewerkt aan online functies als bij de PS2. Bewerkt: 6 oktober 2005 door Gunslinger Reageren
djaa Geplaatst: 6 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 6 oktober 2005 Op de XBOX betaal je, als je gebruik wilt maken van XBOX Live.Internetten / online spelen brengt op de PSP geen extra kosten met zich mee. Je betaald alleen de kosten die je normaal betaald voor je draadloze internetaansluiting thuis. Met deze aansluiting is ook je PC verbonden met internet. Je hebt wel een draadloos netwerk nodig, of in ieder geval een router, om thuis online te kunnen spelen. en als je ergens bent bijv. als je buiten zit kan je bij andere mensen op internet dan betalen hun jou internet kosten Reageren
Cpt.Pinguin Geplaatst: 6 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2005 (bewerkt) Op de XBOX betaal je, als je gebruik wilt maken van XBOX Live.Internetten / online spelen brengt op de PSP geen extra kosten met zich mee. Je betaald alleen de kosten die je normaal betaald voor je draadloze internetaansluiting thuis. Met deze aansluiting is ook je PC verbonden met internet. Je hebt wel een draadloos netwerk nodig, of in ieder geval een router, om thuis online te kunnen spelen. en als je ergens bent bijv. als je buiten zit kan je bij andere mensen op internet dan betalen hun jou internet kosten die mensen hebben dan pech Zal wel meevallen. Verwacht maar dat het beter werkt dan op de PS2. Bij de PSP heeft Sony beter gewerkt aan online functies als bij de PS2. ik heb geen ps2, hoe gaat het met ps2 dan? Bewerkt: 6 oktober 2005 door Cpt.Pinguin Reageren
Insane Geplaatst: 6 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2005 dat zou wel kunnen, dat is ook met laptops dat je met een wireless network gewoon in iemand ander zijn pc kan kijken, ik had trouwens wireless maar nu via een cross cable. dan kan ik niet thuis online of wel? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.