denracer Geplaatst: 5 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2005 ik heb net 2 minibikes gedownt maar ik kan die faggio en pizzaboy maar nergens vinden weet iemand waar die dingen staan want walktrough werkt niet Reageren
Achille Geplaatst: 5 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2005 (bewerkt) Kan je op internet zoeken,, moet je eens op google typen Map Faggio ofzo en de Pizza Boy staat bij de pizzarestauranten als ik het goed heb Edit: kan jij me de sites vertellen van de minibikes?:D:D via PB he Bewerkt: 5 oktober 2005 door Mad Dogg Reageren
denracer Geplaatst: 5 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 5 oktober 2005 Kan je op internet zoeken,, moet je eens op google typen Map Faggio ofzo en de Pizza Boy staat bij de pizzarestauranten als ik het goed hebEdit: kan jij me de sites vertellen van de minibikes?:D:D via PB he zoek maar ff op gtaforums.com en dan vehicle showroom oid Reageren
the master gamer Geplaatst: 5 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2005 jah dat kan ook, maar er rijden er maar weinig rond duss. maar de pizzaboy zal vast wel ergens op een vaste plek staan Reageren
Achille Geplaatst: 5 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2005 (bewerkt) ja ik heb ze erin gezet maar ik kan ze ook niet vinden mischien met een vehicle spawner ofzo? weet iemand een goede carspawn mod zonder dat ik new game hoef te doen? Bewerkt: 5 oktober 2005 door Mad Dogg Reageren
s.e.v.a.n. Geplaatst: 5 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2005 Bij mij rijden er veel van die faggio's in de buurt van dat mulholland savehouse dichtbij MD Mansion. als ik die oprit volg naar de weg zie ik er opeens heel veel rijden. Ik weet niet of dit ook bij jouw is. Reageren
Achille Geplaatst: 5 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2005 Helaas niet nee,, maar hopen dat de walktrough weer on komt.. Reageren
SWYV Geplaatst: 5 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2005 bij mij komen faggio zeker vaak aan die savehuis beach in LS nabij een grote baan die naar SF bossen leidt en ook naar LS airport voor mensen die me niet begrijpt zoek naar pay'n spray dichtste bij een savehuis die aaan de strand ligt waarop jij ook aan traitlon kun meedoen, op die grote baan zie ik vaak faggio's rijden nabij pay'n spray Reageren
s.e.v.a.n. Geplaatst: 5 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2005 Maar er is volgens mij geen vaste plek waar de Faggio staat en correct me if i'm wrong Reageren
Achille Geplaatst: 5 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2005 (bewerkt) laat maar ik heb een carspawn mod die goed werkt! Bewerkt: 6 oktober 2005 door Mad Dogg Reageren
Le MrG Geplaatst: 6 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2005 Ik gebruik SA Control Center ! Een handig programma waarmee je bijna alles kunt regelen in SA ! Reageren
.Sharingan Geplaatst: 6 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2005 wat d8en jullie van n00b mode ? cheers Tales Reageren
Achille Geplaatst: 6 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2005 GTA n00bmode moet je een new game beginnen bij deze niet dus ben bij mijne erg tevreden! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.