Jump to content

faggio

Recommended Posts

Geplaatst:

ik heb net 2 minibikes gedownt maar ik kan die faggio en pizzaboy maar nergens vinden :( weet iemand waar die dingen staan want walktrough werkt niet

Geplaatst: (bewerkt)

Kan je op internet zoeken,, moet je eens op google typen Map Faggio ofzo en de Pizza Boy staat bij de pizzarestauranten als ik het goed heb

Edit: kan jij me de sites vertellen van de minibikes?:D:D:D via PB he ;)

Bewerkt: door Mad Dogg
Geplaatst:
Kan je op internet zoeken,, moet je eens op google typen Map Faggio ofzo en de Pizza Boy staat bij de pizzarestauranten als ik het goed heb

Edit: kan jij me de sites vertellen van de minibikes?:D:D:D via PB he ;)

zoek maar ff op gtaforums.com en dan vehicle showroom oid

Geplaatst:

jah dat kan ook, maar er rijden er maar weinig rond duss. maar de pizzaboy zal vast wel ergens op een vaste plek staan

Geplaatst: (bewerkt)

ja ik heb ze erin gezet maar ik kan ze ook niet vinden mischien met een vehicle spawner ofzo?

weet iemand een goede carspawn mod zonder dat ik new game hoef te doen?

Bewerkt: door Mad Dogg
Geplaatst:

Bij mij rijden er veel van die faggio's in de buurt van dat mulholland savehouse dichtbij MD Mansion.

als ik die oprit volg naar de weg zie ik er opeens heel veel rijden. :Y

Ik weet niet of dit ook bij jouw is.

:bier:

Geplaatst:

bij mij komen faggio zeker vaak aan die savehuis beach in LS nabij een grote baan die naar SF bossen leidt en ook naar LS airport

voor mensen die me niet begrijpt zoek naar pay'n spray dichtste bij een savehuis die aaan de strand ligt waarop jij ook aan traitlon kun meedoen, op die grote baan zie ik vaak faggio's rijden nabij pay'n spray ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...