Juice Geplaatst: 5 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 oktober 2005 omdat heel veel kinderen/mensen/mongolen weet ik veel niet weten in welke map dingen ze moeten zetten volgt hier een rijtje: Voor skins: C:\Program Files\Rockstar Games\Grand Theft Auto Vice City\Skins Voor savegames: C:\Documents and Settings\Jou computernaam\Mijn Documenten\GTA Vice City User Files Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gangsta Geplaatst: 5 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 oktober 2005 (bewerkt) Ik weet niet waarom je deze topic gemaakt hebt, maar ze kunnen toch ook zelf een topic maken of ergens anders reageren? Die informatie heb je zelf gekregen van Gtaforum.nl, dus waarom maak je een topic aan om te laten zien waar het moet want in een reactie (van een topic, weet niet welke) staat zoiets al. Bewerkt: 5 oktober 2005 door Gangsta Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Juice Geplaatst: 5 oktober 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 oktober 2005 Ik weet niet waarom je deze topic gemaakt hebt, maar ze kunnen toch ook zelf een topic maken of ergens anders reageren? Die informatie heb je zelf gekregen van Gtaforum.nl, dus waarom maak je een topic aan om te laten zien waar het moet want in een reactie (van een topic, weet niet welke) staat zoiets al. klopt helemaal maar ik wor ziek dat ze steeds topics aan maken van ''in welke map het moet''. waaronder ik zelf hoor Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Synchro Geplaatst: 5 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 oktober 2005 Laat de mensen die hulp nodig hebben. Laten die een topic maken. Wij geven het antwoorden daarna gaat het op slot. Na de mens heeft reageert heeft : als het gelukt is... Dus dit is nutenloos Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.